مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:بازنشستگان حق بزرگی بر گردن ورزش استان دارند.
کد خبر: ۴۹۸۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 23 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این مراسم که در فضایی صمیمی و در مجموعه ورزشی کوثر کرمانشاه برگزار شد،با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه این روز گرامی داشته شد.

ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این مراسم با بیان اینکه در فرهنگ غنی ایرانی تکریم، حفظ حرمت و عزت پیشکسوتان به‌عنوان یک ارزش مورد تاکید قرار گرفته است، گفت: همه ما وظیفه داریم از عزیزانی که بخش مهمی از عمر خود را در راه توسعه و اعتلای ورزش استان سپری کرده اند و حق بزرگی بر گردن ورزش استان دارند، قدردانی نماییم.

وی افزود: گرچه به ظاهر ارتباط کاری بازنشستگان عزیز با ورزش و جوانان قطع شده، ولی کماکان همه شما عزیزان عضو خانواده بزرگ ورزش و جوانان هستید و خواهید بود.

حسینی با تاکید بر اینکه همواره با آغوش باز در خدمت شما بازنشستگان گرامی هستیم بیان داشت: تلاش بنده و همکارانم در اداره کل ورزش و جوانان این است که زحمات همکاران بازنشسته را جبران کنیم و برای بهبود و ایجاد زمینه مساعد برای این عزیزان تلاش خود را به کار ببندیم.

همچنین در این مراسم نادر تقی زاده مدیرعامل کانون بازنشستگان اداره کل ورزش و جوانان استان ضمن قدردانی از برگزاری این مراسم و همکاری و حمایت خوب مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از برنامه های کانون اظهار کرد:نیاز امروز بازنشستگان دلگرمی ،توجه و محبت است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار