نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:کرمانشاه دارای جوانانی بسیار فعال و با استعداد است.
کد خبر: ۴۹۸۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸ 23 September 2017
به گزارش خبرگزرای تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ سید قاسم جاسمی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، روز شنبه (1 مهر)  ضمن دیدار با مدیرکل و معاونین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از واحدهای مختلف بازدید نمود.

حجت الاسلام والمسلمین رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ ضمن ارائه گزارشی  از وضعیت و عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دولت تدبیر و امید  گفت: ما علیرغم محدودیت ها و کمبود اعتبارات، در جهت تحقق عملکرد  شاخص های عمومی و اختصاصی تلاش می کنیم.

سید قاسم جاسمی نماینده مردم  کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در این بازدید ضمن شرکت در جلسه همایش چاپ و نشر و تجلیل از فعالان این حوزه گفت: استان کرمانشاه دارای پتانسیل های فراوانی در همه زمینه هاست و جوانان این شهر بسیار با استعداد هستند و ما باید آنان را در مسیر درست قرار دهیم.

وی گفت : در این راستا، از آنجا که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نهادی فرهنگی و هنری است با برنامه های خود و ارائه راهکارها می تواند نقش بسزایی در ارتقاء فرهنگ مردم استان داشته باشد.

 سید قاسم جاسمی در خصوص رفع مشکلات حوزه چاپ و نشر قول و مساعدت همکاری در خصوص دریافت تسهیلات را به اهالی چاپ  استان داد. 

جعفری ضمن اشاره به مشکلات پیش روی این اداره کل گفت: مسئولیت و بار فرهنگی یک استان بر عهده ما می باشد و ما تمام تلاش خود را می کنیم که هر چه سریعتر مسائل حوزه های مختلف و مرتبط با فرهنگ و ارشاد کمتر شود.

وی در پایان گفت: تمام تلاش خود را در جهت ارتقای سطح کیفی زندگی مردم استان به کار بسته ایم، و از آنجا که فرهنگ زیربنای تمام این مسائل می باشد، حمایت همه جانبه خود را از هنر و هنرمندان خواهیم داشت.

گفتنی است: سید قاسم جاسمی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از تمامی حوزه های این اداره کل بازدید به عمل آورد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار