نمایشگاه آثار نقاشان مطرح کشور در خصوص شهید «محسن حججی» با عنوان "سری که برنمی‌گردد" از امروز(شنبه، دوم مهر) همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه آغاز به کار می‌کند.
کد خبر: ۴۹۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 23 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،عباس سروری رییس حوزه هنری استان کرمانشاه ، با اشاره به تدارک برخی برنامه‎‌ها در هفته دفاع مقدس، گفت: شاخص ترین این برنامه‌ها برپایی دو نمایشگاه عکس و پوستر و نقاشی است.

وی افزود: در نمایشگاه مشترک میان حوزه هنری و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان، عکس و پوسترهای مربوط به دفاع مقدس در کرمانشاه به نمایش در‌می‌آید.

سروری تصریح کرد: این نمایشگاه در دو محل نگارستان حوزه هنری واقع در ابتدای خیابان خیام و  بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس برپا می‌شود.

رییس حوزه هنری افزود: این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس برای بازدید علاقمندان برپا خواهد بود.

سروی یادآور شد: نمایشگاه دیگری به مناسبت هفته دفاع مقدس با عنوان "سری که برنمی گردد" با موضوع شهید حججی نیز در کرمانشاه برپا می شود.

وی افزود: این نمایشگاه از امروز(اول مهرماه) همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه آغاز به کار می‌کند و در آن آثار نقاشان مطرح کشور که هر کدام با نگاهی شهید «محسن حججی» و شهادتش را تصویرگری کرده اند، به نمایش در‌می‌آید.

رییس حوزه هنری استان کرمانشاه برپایی شب شعر دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های حوزه هنری در این هفته عنوان کرد.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار