رئیس اداره نظارت بر حیات وحش اداره‌کل محیط زیست استان کرمانشاه، پساب کارخانه قند بیستون را عامل مرگ و میر ماهیان رودخانه گاماسیاب در استان کرمانشاه عنوان کرد.
کد خبر: ۴۹۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹ 23 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،جعفر حاصلی ، در خصوص نتایج آنالیز کارشناسان نسبت به مرگ و میر ماهیان رودخانه گاماسیاب استان کرمانشاه گفت: طبق بررسی ها و تحقیقات صورت گرفته علت اصلی این اتفاق مشخص شد.

وی افزود: همانگونه که قبلا گفته شده بود، پساب کارخانه قند بیستون می تواند علت این حادثه باشد، لذا کارشناسان ما موضوع را مورد بررسی کامل قرار دادند.

رئیس اداره نظارت بر حیات وحش اداره‌کل محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: طبق تحقیقات صورت گرفته این موضوع به تایید کارشناسان ما رسید و پساب کارخانه قند بیستون عامل اصلی مرگ و میر این ماهی ها شناخته شد.

وی به سابقه دار بودن کارخانه قند در این زمینه اشاره کرد و افزود: چندین بار این پساب باعث مرگ و میر ماهی ها در این رودخانه شده است و بارها نیز به وی تذکر داده شده و برخورد شده است.

جعفری ادامه داد: تیرماه امسال نیز از ایشان در دادگاه بیستون به این دلیل شکایت شده است و پرونده ایشان در جریان است. هم اکنون نیز با احراز این موضوع با وی برخورد خواهد شد.

رئیس اداره نظارت بر حیات وحش اداره‌کل محیط زیست استان کرمانشاه گفت: هم‌اکنون صورت‌جلسه ها و شکایتی از این کارخانه تنظیم شده و به دادگاه بیستون ارائه شده است.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار