معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از توزیع عادلانه با قیمت مناسب و دسترسی آسان گاز مایع(سیلندری) در طول ایام محرم در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۴۹۷۴۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴ 21 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،عباس سجادی‌راد از توزیع عادلانه با قیمت مناسب و دسترسی آسان گاز مایع سیلندری در استان کرمانشاه با توجه به پخت غذای نذری در ایام عاشورا، تاسوا، اربعین، مراسات و مذهبی امام حسین(ع) همچنین مناطقی که نیاز به کپسول گاز سیلندری دارند به خصوص در فصل سرد پیش رو خبرداد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به جلسه اخیر در اداره‌کل استاندارد که با حضور نمایندگان از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، انجمن حقوق حمایت از مصرف کنندگان، مدیران و روسای توزیع گاز مایع(سیلندری) استان برگزار شد، به شناسایی نیازمندی‌های گاز مایع در ایام عاشورا، تاسوعا، اربعین ودیگر مراسمات امام حسین(ع) در ماه محرم و صفر همچنین نیاز مناطقی از استان که مصرف گاز سیلندری دارند به‌خصوص در شش ماهه دوم سال و برودت سرما تاکید کرد.

وی خواستار افزایش سهمیه اختصاصی به شرکت‌های گاز مایع سیلندری همچون شرکت‌های بوتان‌گاز، پرسی‌گاز، ایران گاز، پیروزگاز و شهاب‌گاز شد.

سجادی‌راد با اشاره به سواستفاده بعضی افراد سود‌جو  در داخل شهر و استان کرمانشاه، متذکر شد: استفاده غیرمجاز و بدون رعایت ضوابط استاندارد توسط افراد سود‌جو به ویژه در تزریق گاز برای خودروها با مخازن گاز غیرمجاز باید بررسی شود و برخوردهای لازم صورت گیرد.

این مسؤول تاکید کرد: به محض مشاهده هرگونه تخلف سهمیه شرکت‌ها و عوامل آن‌ها کسر می‌شود و با اعمال تنبیه و تشویق به سهمیه شرکت‌های فعال که عملکرد و فعالیت مناسبت دارند، افزوده می‌شود
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار