فرمانده انتظامي شهرستان سنقر اعلام کرد 65درصد پرونده هاي ارجاعي به مرکز مشاوره پليس در اين شهرستان منجر به مصالحه شده است.
کد خبر: ۴۹۶۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 20 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غضبان احمدی فرد" عنوان کرد: دوایر مشاوره و مددکاری ناجا به دلیل ارائه خدمات خداپسندانه ای که در جهت حل دعاوی و کاهش اثرات مخرب آسیب های اجتماعی در بین خانواده ها به ویژه قشر جوان انجام می دهند، از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردارند. 

وی با اشاره به مصالحه 65 درصدی پرونده های ارجاعی از ابتدای سال جاری  به دایره مشاوره و مددکاری اجتماعی کلانتری مرکزی این شهرستان، گفت: مشاوران و مددکاران اجتماعی بدلیل ایجاد صلح و سازش بین طرفین پرونده سهم قابل توجهی در کاهش حجم کاری کلانتری ها و پرونده های قضائی دارند، لذا خدمات آنان قابل تقدیر و ستایش است.

این مقام انتظامی در ادامه بیان کرد: همچنین مددکاران اجتماعی مراکز مشاوره ناجا با حضور در مدارس، مساجد، ادارات دولتی و کانون فرهنگی و اجرای طرح مشاوره فعال و گروهی و ارائه خدمات روانشناختي، خانواده، تربيتي... برای همه  اقشار جامعه در آگاهی بخشی و افزایش مهارت های اجتماعی و فردی و کاهش آسیب های اجتماعی  نقش بسزایی دارند.

سرهنگ احمدی فرد مشاوران و مددکاران به منظور اثر بخشی فعالیت های خود بایستی از علم و تکنیک های جدید و کارآمد مشاوره استفاده کنند و تقویت این گونه مراکز از اولویت های ناجاست.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار