رئیس سازمان جهاد کشاورزی گفت:اعتبار کلی این طرح ۵میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان بوده که شامل جاده دسترسی به باغات، اجرای سیستم های نوین آبیاری و... می باشد.
کد خبر: ۴۹۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰ 20 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه، دکتر شهبازی گفت: طرح ساماندهی 300 هکتار از باغات سرچاو ثلاث باباجانی نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و جمعی از مسئولین محلی  کلنگ زنی شد.

در ادامه نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی در بازدید از باغات سرچاو گفت: باغات سرچاو ثلاث باباجانی می تواند جوابگوی تامین بخشی ازمیوه استان باشد.

وی افرود: ساماندهی باغات چم زرشک سرچاو ثلاث باباجانی پتانسیل خوبی برای تولید میوه دارد که مجهز شدن آنها به سیستم های نوین آبیاری می تواند زمینه را برای تولید بیشتر محصولات باغی فراهم کند.

نادری سرمایه گذاری در لوله گذاری انتقال آب را برای بردن آب به باغات کاری موثر دانست.

وی ساماندهی کشاورزی خصوصا باغات ثلاث را یکی از عوامل رفع مشکل بیکاری اعلام کرد و افزود:  توسعه این باغات در حفظ امنیت مرز نیز مؤثر است.

گفتنی است احداث باغات مدرن و توسعه باغات در اراضی دیم همچنین اجرای سیستمهای نوین آبیاری از اولویت های سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه می باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار