به همت خیرین و جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) کرمانشاه هزینه لازم برای تهیه اقلام مورد نیاز 180 دانش آموز نیازمند کرمانشاه در حال جمع‌آوری است.
کد خبر: ۴۹۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ 19 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،جعفر دانش پرور مسئول جمعیت امداد دانشجویی-مردمی امام علی (ع) استان کرمانشاه ، با اشاره به نزدیکی آغاز سال تحصیلی، گفت: متاسفانه برخی دانش آموزان به دلیل محرومیت و تنگدستی بیش از حد خانواده‌ها، از تحصیل باز می‌مانند.
 
وی افزود: در همین راستا 180 دانش آموز نیازمند شناسایی شده که اگر هزینه تحصیل و اقلام مورد نیاز آنها فراهم نشود، از تحصیل باز می‌مانند.
 
دانش پرور تصریح کرد: با شناسایی این تعداد دانش آموز در مقاطع مختلف ابتدایی، متوسطه اول و دوم، هزینه و تعداد اقلام مورد نیاز آنها از جمله کیف، کفش، لوازم التحریر و روپوش مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شده است.
 
وی با اشاره به راه اندازی کمپینی در راستای تامین هزینه خرید این اقلام، گفت: هزینه تامین اقلام مورد نیاز برای هر دانش‌آموز حدود 105 هزار تومان برآورد شده است.
 
وی افزود: خوشبختانه به همت خیرین از مبلغ 19 میلیون تومان مورد نیاز، پنج میلیون تومان بصورت نقدی و بیش از چهار میلیون تومان بصورت غیرنقدی جمع آوری شده و جمع‌آوری کمک‌ها همچنان ادامه دارد.
 
مسئول جمعیت امداد دانشجویی-مردمی امام علی(ع) استان کرمانشاه همچنین با بیان اینکه مدرسه از این کودکان محروم دو هزینه جداگانه طلب می‌کند، گفت: هزینه اول هزینه بیمه و کتاب است که در حال جمع آوری آن با کمک خیرین هستیم.
 
وی افزود: اما هزینه دوم که مدارس طلب می‌‌کنند و غیرقانونی است، تحت عنوان "کمک به مدرسه" است که قطعا این پول را نخواهیم داد.
 
دانش پرور با بیان اینکه مردم می توانند در این امر خیر سهیم باشند، گفت: افراد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره 6104337905324602 کارت بانک ملت به نام جمعیت امام علی (ع) واریز کنند.
 
وی افزود: همچنین افراد می توانند جهت اهدای کمک‌های غیرنقدی باشماره تلفن 09378998466 تماس گرفته تا محل دریافت کمک‌ها به آنها اعلام شود.
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار