مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از برقراری یک هزار و 150 تماس با سامانه 1512 اداره کل دامپزشکی استان از ابتدای سال خبر داد.
کد خبر: ۴۹۶۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 19 September 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک،امیرحسین فدائی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: شهروندان و بهره برداران حوزه دامپزشکی طی سال جاری یک هزار و 150  مرتبه از طریق سامانه تلفنی 1512 و پیامکی 100010001512 اداره کل دامپزشکی استان تماس برقرار کرده اند.

وی گزارش وقوع تخلفات بهداشتی، دریافت خدمات دامپزشکی و پیشنهادات مردمی را بیشترین درخواست های مطروحه از طریق سامانه های مذکور عنوان کرد و گفت: با وجود نظارت های مستمر بازرسان بهداشتی دامپزشکی بر تولید، استحصال، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی، شهروندان نیز همواره با گزارش به موقع از طریق سامانه های ارتباطی نقش مهمی در کاهش تخلفات بهداشتی داشته اند.

این مقام مسئول با اشاره به اهداف راه اندازی سامانه های فوق به عنوان پل ارتباطی مردم با کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: کاهش مراجعات حضوری مردم و بهره برداران به شبکه های دامپزشکی برای دریافت خدمات، پاسخگویی به شکایات مردمی در مورد تخلفات بهداشتی، تسریع در اطلاع رسانی و صرفه جویی در زمان از مهمترین اهداف راه اندازی این سامانه بود.

مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه همچنین از شهروندان خواست تا همچون گذشته نظرات، پیشنهادات و گزارشات خود را از طریق شماره تماس چهاررقمی 1512 و سامانه پیامکی 100010001512 با کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار