بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه با حضور ۸ گروه در کرمانشاه آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۴۹۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 19 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشا؛ رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیست گروه متقاضی حضورآغاز به کار بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه در این جشنواره بودند، گفت: با توجه به شرایط و قوانین پذیرش گروه‌ها، ۱۸ گروه پذیرش شدند که با داوری صورت گرفته در نهایت هشت گروه به بخش نهایی جشنواره راه یافتند و از امروز اجرای این گروه‌ها آغاز شد.

محمدرضا درند افزود: اجرای گروه‌ها از ۲۷ تا ۲۹ شهریور در سه زمان، ساعت ۱۱ صبح در محل تئاتر شهر (واقع در مجتمع انتظار)، ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در محل تالار غدیر مجتمع شهید آوینی و ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در محل تئاتر شهر برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای پایانی صبح روز ۲۹ شهریور خواهد بود و ساعت ۱۸ همان روز اختتامیه جشنواره با تجلیل از برگزیدگان در بخش طراحی شامل طراحی صحنه، طراحی نور، طراحی لباس، آهنگسازی، گریم و بروشور، در بخش بازیگری شامل بازیگر زن و مرد و در بخش‌های نمایشنامه نویسی و کارگردانی در مجتمع انتظار کرمانشاه برگزار خواهد شد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه گفت: با توجه به میزان کیفیت آثار، حداکثر دو گروه برتر جشنواره به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی می‌شوند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار