فرمانده انتظامي شهرستان گیلانغرب با اشاره به مصالحه 70درصدي پرونده هاي ارجاعي به واحدهاي مشاوره مستقر در كلانتري و پاسگاه ها، گفت: مشكلات خانوادگي بيشترين حجم پرونده ها را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۴۹۵۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ 18 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سلیم سلیمی" با اشاره به نقش مشاوران فعال پليس در كاهش آسيب هاي اجتماعي، بيان کرد: با توجه به تنوع و همه گيري آسيب ها خصوصاً در قشر جوان و نوجوان، خدمات مركز مشاوره و مددكاري كلانتري ها توانسته است تاثير قابل تأملي بر پيشگيري از بروز و شيوع اين آسيب ها داشته باشد.

فرمانده انتظامي شهرستان گیلانغرب در ادامه با اشاره به نقش مراكز مشاوره در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي افزود: يك واحد مشاوره قوي و توانمند مي تواند نقش بسيار ارزنده اي در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي و كاهش بار قضائي داشته باشد.

سرهنگ سلیمی با اشاره به مصالحه 70درصدي پرونده هاي ارجاعي به واحدهاي مشاوره مستقر در كلانتري و پاسگاه ها، گفت: مشكلات خانوادگي بيشترين حجم پرونده ها را به خود اختصاص داده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: مركز مشاوره و دواير مددكاري اجتماعي مستقر در كلانتري در جهت حفظ و تامين بهداشت رواني و ايجاد زمينه هاي رشد همه جانبه اعضاي خانواده و در راستاي نگرش جامعه محوري پليس، با بكارگيري كارشناسان مجرب و متخصص توانسته است در جهت پيشگيري و كاهش آسيب هاي اجتماعي خانواده ها و ارتقای سطح بهداشت و سلامت رواني افراد بسيار موفق عمل كند.

وي در خاتمه با اشاره به اينکه مرکز مشاوره و دواير مددکاري اجتماعي کلانتري اقدامات خوبي را در زمينه تحقق اهداف ناجا به عمل آورده اند، اظهار اميدواري کرد، مشاوران و مددکاران بيش از پيش نسبت به اين مهم اهتمام ورزيده و با تعهد و تخصص در جهت ارائه خدمت به عموم شهروندان همت گمارند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار