جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، از برگزاری رژه 31 شهریور به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در کرمانشاه خبر داد و گفت: این برنامه در بلوار طاق بستان برگزار می شود.
کد خبر: ۴۹۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ 18 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،سرهنگ پاسدار مرتضی مرادی  اظهار کرد: برگزاری رژه و برنامه های هفته دفاع مقدس هر ساله به میزبانی سپاه یا ارتش برگزار می شود، که امسال سپاه عهده دار برگزاری این مراسم شده است.

وی ادامه داد: این مراسم از ساعت 9 صبح روز جمعه با حضور نیروهای مسلح و نمایش تجهیزات دفاعی برگزار خواهد شد.

سرهنگ مرادی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه بزرگ دستاوردهای موشکی، توپخانه ‌ای و ادوات نظامی سبک و سنگین سپاه پاسداران در کرمانشاه از دیگر برنامه های شاخص هفته 
دفاع مقدس خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در ایام هفته دفاع مقدس از 31 شهریور تا ششم مهر در پادگان توحید واقع در 10 کیلومتری شهر 
کرمانشاه برپا می شود.

وی همچنین از برگزاری رزم نمایش 'با افلاکیان' با محوریت بازسازی عملیات مسلم بن عقیل خبر داد و گفت: این نمایش نیز همزمان با برگزاری نمایشگاه و در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

سرهنگ مرادی، غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا، سرکشی از خانواده های شهدا و تجلیل از آن ها، برگزاری یادواره شهدای پایگاه ها و مساجد سطح استان و ویزیت رایگان بیماران در مناطق محروم به همراه توزیع داروی رایگان در بین آن ها را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده عنوان کرد.

جنگ تحمیلی رژیم بعثی عراق علیه کشورمان 31 شهریور 1359 با شلیک اولین موشک ها به قصرشیرین آغاز و در پنج مرداد سال 1367 با سرنگونی گروه منافقین در عملیات مرصاد 

واقع در اسلام آبادغرب که هر 2 از شهرستان های استان کرمانشاه هستند، پایان یافت.
در این مدت، استان کرمانشاه با تقدیم 9 هزار و 800 شهید، 20 هزار و 500 جانباز، یک هزار و 800 آزاده و 31 هزار ایثارگر نقش مهمی در پیروزی سپاه اسلام مقابل دشمنان بعثی ایفا کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار