قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: رمز مناسبت‌های مذهبی مردمی برگزار شدن آنها است.
کد خبر: ۴۹۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ 18 September 2017
به گزارش خبرگزاری  تابناک به نقل از تسنیم ، نصرت‌الله لطفی در دیدار با مدیران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه که در محل اداره کل تبلیغات برگزار شد اظهار داشت: رمز ماندگاری همه مراسمات و مناسبت‌های مذهبی در کشور مردمی برگزار شدن آنهاست.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همان گونه که مقام معظم رهبری به آن اشاره فرموده‌اند یک نهاد کهن نظام است که همراه در راستای وظایف خود در صراط مستقیم حرکت کرده است.

لطفی با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی استان باید در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مناسبت‌های مذهبی با این شورا هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند بیان کرد: اعتبارات ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بودجه‌هایی نیز از سوی سازمان‌ها و اداراتی همچون فرمانداری‌ها، شورای اسلامی شهر و سایر ادارات باید در اختیار مسؤلان شورای هماهنگی قرار دهند.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام آمادگی می‌کند در استان کرمانشاه در آنچه که نیاز به سرمایه‌گذاری برای ارتقاء فرهنگی استان دارد نهایت همکاری را داشته باشد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: ماموریت‌های حساس پیش روی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزاری بزرگداشت 40 ساله نظام دینی و پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر است که در این راستا از هم‌اکنون برنامه‌های وسیعی برای آن روز تدارک دیده شده است.

وی عنوان کرد: در راستای تدارک سیستم صوتی مناسب برای باشکوه‌تر برگزار شدن مناسبت‌های مذهبی استان کرمانشاه ما بر آن هستیم که 50 درصد اعتبارات را در اختیار مسؤلان استانی قرار دهیم و‌ 50 درصد دیگر اعتبارات سیستم صوتی نیز از سوی سایر مسئولان استانی تأمین شود.

لطفی بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی محدود به چند نفر کارمند و مدیر نیست، بلکه شامل مجموعه ارگان‌ها، نهادها و به ویژه اصحاب رسانه است که در راستای حاکمیت 
جمهوری اسلامی فعالیت و خدمت می‌کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار