مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ار نظارت جدی بر کار دفاتر زیارتی که صدور ویزای اربعین را بر عهده دارند خبر داد و از مردم خواست مراقب دفاتر غیرمجاز باشند.
کد خبر: ۴۹۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ 18 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،داریوش جودکی ، اظهار کرد: همزمان با شروع صدور ویزا در دفاتر زیارتی، گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با همکاری سایر بخش‌ها برای نظارت بر این دفاتر فعال خواهد شد تا از هرگونه تخلف احتمالی جلوگیری شود.

وی ادامه داد: لیست دفاتر مجاز زیارتی مشخص است و از مردم تقاضا داریم حتما برای دریافت روادید به این مراکز مراجعه کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه هزینه صدور روادید در دفاتر زیارتی را 40 دلار بعلاوه 35 هزار تومان اعلام کرد و افزود: بجز این دو مورد، اخذ هر هزینه اضافه دیگری تخلف است.

جودکی از برخورد جدی با دفاتر غیرمجازی که صدور روادید داشته باشند هم خبر داد.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه مرکزیت استان‌های غربی از جمله لرستان، همدان و کردستان را هم دارد، از سایر افرادی که از استان‌های دیگر به کرمانشاه می‌آیند هم درخواست کرد صرفا به مراکز مجازی که اسامی آنها اعلام می‌شود مراجعه کنند تا مشکلی برای آنها رخ ندهد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه اظهار کرد: مردم فعالیت هرگونه دفاتر غیرمجاز و یا اخذ هزینه اضافه را با حج و زیارت استان، تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت در میان بگذارند. 



منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار