نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان کرمانشاه به دنبال بازگشت پالایشگاه نفت هستند.
کد خبر: ۴۹۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ 18 September 2017
به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، احمد صفری اظهار داشت: پالایشگاه نفت کرمانشاه تنها صنعت این استان بود که دو دستی تقدیم شد البته مجمع نمایندگان با جدیت کماکان به دنبال بازگشت آن خواهد بود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید تجهیز، تعمیر و رنگ آمیز همه مدارس در دستور کار است اما تعدادی هرساله دارای مشکل هستند امید که امسال به موقع مشکلات مدارس برطرف شود.

وی در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: در این هفته تنها به بزرگداشت یک مراسم یا رژه اکتفا نشود بلکه به گونه ای برنامه ریزی شود تا فرزندان با هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

صفری افزود: اینکه عده ای می گویند هرچه بود خانواده شهدا خوردند و بردند، غلط است چه اینکه از سال ۵۹ تا ۶۸ هیچ بخشنامه ای مبنی بر حمایت از خانواده شهدا نبود، نظام جمهوری اسلامی ایران با خون هزاران شهید آبیاری شده است.

وی با تاکید براینکه کماکان آثار جنگ و محرومیتها در استان کرمانشاه قابل مشاهده است، گفت: امسال نخستین سالی است که زوار اربعین از مرز خسروی عبور می کنند و با توجه به مهمان نوازی مردم کرمانشاه باید تدابیر لازم در این راستا اندیشیده شود تا سو استفاده ای از زائرین عتبات نشود.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: در این میان با استاندار و هئیت همراه جلسه ای حضور در دیالی عراق برگزار خواهد شد تا امنیت این استان نیز به طور کامل بررسی شود زیرا امنیت زوار امنیت مسئولین نیز است.

وی خاطر نشان کرد: در حالی که اعتبارات کرمانشاه نسبت به سایر شهرستانها کمتر است اما استاندار قول مساعد مبنی بر تامین اعتبار به ویژه در حوزه آب رسانی را داده است زیرا ۵۱ ردصد جمعیت کل استان در مرکز استان واقع شده اند.

صفری با تاکید براینکه هیچ مشکلی در بحث گازرسانی وجود ندارد افزود: مشکلات آب رسانی استان نظیر هزینه تعمیرات، مجتمع های آب رسانی و... با جدیت پیگیری خواهد شد.

وی با گلایه از اینکه هیچ پروژه جدیدی در بحث آب رسانی وجود ندارد و همگی به دوران اوایل انقلاب بازمی گردد، گفت: تمام پروژه های ما دارند تاریخی می شوند.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خواستار ارتباط گیری بیشتر مسئولین استانی و ادارات با نمایندگان مجلس شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار