نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رتبه نخست بیکاری استان کرمانشاه در کشور، گفت: برای اشتغال جوانان، به خصوص جوانان فارغ‌التحصیل باید از سوی مسؤولان چاره‌اندیشی شود.
کد خبر: ۴۹۵۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 18 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،احمد صفری ، اظهار داشت: استان کرمانشاه به دلیل هشت سال جنگ تحمیلی با معلولیت‌ها، مشکلات ذهنی و عقب‌ماندگی‌های جسمی بسیاری مواجه است.
 
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به آمار بالای طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی استان اشاره کرد و خواستار رفع آن از سوی بهزیستی کشور شد و افزود: هشت سال دفاع مقدس هیچ امتیاز برای استان در پی نداشت و فقط دفاع عاید ما شد.
 
وی با اشاره به رتبه نخست بیکاری استان کرمانشاه در کشور، گفت: برای اشتغال جوانان، به خصوص جوانان فارغ‌التحصیل باید از سوی مسؤولان چاره‌اندیشی شود.
 
صفری کار در بهزیستی را کاری خداپسندانه عنوان کرد و افزود: معلولان مانند افراد خانواده ما هستند که نیاز به کمک همگان دارند و باید به آن‌ها بیشتر توجه شود.
 
صفری تاکید کرد: تعداد هشت هزار و 500 نفر از افراد واجد شرایط برای  زیر پوشش قرار گرفتن در نوبت بهزیستی هستند که این رقم بالایی است که با توجه به آمار بالای واجدان‌شرایط در این مورد، بهزیستی کشور نیاز است خارج از نوبت به این استان توجه کند و آن‌ها را زیر پوشش قرار دهد.
 
صفری خواستار پیگیری مطالبات کارکنان بهزیستی استان شد و افزود: مسؤولان باید با روحیه جهادی وارد کار شوند و سازمان بهزیستی بیمه درمان مددجویان را در اولویت کار خود قرار دهد.
 
 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار