مدیرعامل شرکت بازیافت کرمانشاه گفت: سایت بازیافت نخاله‌های ساختمانی کرمانشاه هنوز مکان مشخصی ندارد.
کد خبر: ۴۹۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 18 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،هایده شیرزادی، با بیان اینکه سایت بازیافت نخاله‌های ساختمانی کرمانشاه چند سال پیش برای اولین بار در کشور فعالیت خود را آغاز کرد، افزود: محل اولیه این سایت در شهرک ظفر بود که جلوی کار ما را گرفتند و اعلام کردند جای این سایت مناسب نیست و در داخل شهر واقع شده است.

وی ادامه داد: از آن زمان تاکنون چند گزینه برای مکان این سایت پیشنهاد شده، اما هنوز محل دقیقی برای آن مشخص نشده است.

مدیرعامل شرکت بازیافت کرمانشاه با اشاره به اینکه زمینی در نزدیکی شرکت بازیافت کرمانشاه در حاشیه شهر برای برپایی سایت بازیافت نخاله کرمانشاه پیشنهاد شد، عنوان کرد: این محل جاده دسترسی مناسبی ندارد و قرار بود این جاده اصلاح شود که این کار هنوز انجام نشده است.

شیرزادی یادآوری کرد: گزینه دیگری که برای سایت پیشنهاد شد در اراضی حاشیه کوره‌های آجرپزی بود که با آن هم موافقت نشد.

وی افزود: عدم تعیین تکلیف مکان مناسب باعث شده این سایت بدون فعالیت باشد و این در حالیست که فقط برای خرید ماشین آلات و تجهیزات سایت بازیافت نخاله ساختمانی کرمانشاه حدود شش میلیارد تومان هزینه شد.

به گفته مدیرعامل شرکت بازیافت کرمانشاه بخشی از اعتبارات خرید تجهیزات بازیافت نخاله‌های ساختمانی از سرمایه شرکت بازیافت و بخشی هم با مشارکت شهرداری بوده است.

شیرزادی خاطرنشان کرد: تجهیزات سایت بازیافت نخاله ساختمانی کرمانشاه در شرایطی بدون استفاده مانده که روزانه حدود سه هزار تن نخاله ساختمانی در کرمانشاه تولید و در نواحی حاشیه شهر تخلیه می‌شود.

وی معتقد است، بازیافت این نخاله‌ها علاوه بر پاکسازی شهر، باعث استفاده بهینه از منابع معدنی و مصالح ساختمانی خواهد بود، زیرا این نخاله‌های ساختمانی پس از بازیافت دوباره قابل استفاده هستند.

شیرزادی ایجاد شغل برای حدودد 100 نفر را نیز از دیگر مزیت‌های راه‌اندازی این سایت دانست. 


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار