رییس اتحادیه قصابان کرمانشاه با اشاره به افزایش تقریبی پنج درصدی قیمت گوشت قرمز، گفت: با فاصله گرفتن از عید قربان، احتمال افت قیمت گوشت قرمز وجود دارد.
کد خبر: ۴۹۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 14 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حسن آمویی ، به افزایش پنج درصدی قیمت گوشت قرمز اشاره کرد و گفت: در ماه های گذشته هرکیلو گوشت گوساله به قیمت 27هزار تومان توسط قصاب از کشتارگاه خریداری می شد.

وی ادامه داد: اکنون هرکیلو گوشت گوساله به قیمت 27هزار و 500تومان به صورت لاشه از کشتارگاه توسط قصاب خریداری می شود.

وی ادامه داد: همچنین در گذشته هرکیلو گوشت گوسفند به میزان 37هزار تومان از کشتارگاه خریداری می شد که اکنون هر کیلو گوشت گوسفند نزدیک به 40هزار تومان از کشتارگاه  خریداری می شود.

 آمویی قرارگیری در عید قربان را در افزایش قیمت گوشت تاثیرگذار دانست و افزود: این در حالیست که با وجود شایعات متعدد در زمینه بیماری تب کریمه کنگو، قربانی چندانی در کرمانشاه انجام نشد.

وی یادآور شد، اگر همانند سالهای گذشته برای عید قربان گوشت خریداری شده و کشتار می شد، قیمت ها از قیمت کنونی فراتر می رفت.

**قیمت گوشت قرمز با توجه به نوع درخواست مشتری افزایش می یابد

به گفته رییس اتحادیه قصابان کرمانشاه، اکنون قیمت مصوب هرکیلو گوشت گوسفندی برای مشتری به میزان 43هزارتومان است ولی این قیمت بنا به درخواست مشتری افزایش می یابد.

آمویی اظهار داشت: ولی قیمت گوشت گوسفند به علت درخواست هایی همچون نبردن دمبه، دنده و یا گرفتن چربی تا کیلویی 56 هزار  تومان هم افزایش خواهد یافت.

وی قیمت مصوب هر کیلو گوشت گوساله برای مصرف کننده را 35 هزار تومان اعلام کرد و گفت: این قیمت برای گوشت مرغوب بدون چربی با 250گرم استخوان است.

به گفته آمویی، قیمت گوشت نرمه بدون استخوان پاک نشده نیز 42 هزار تومان است که بنا به درخواست مشتری تا 48 هزار تومان هم می رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار