رئيس پليس آگاهي استان از دستگيري سارق حرفه ای احشام خبر داد و گفت: متهم به 20 فقره سرقت در شهرستان هاي کرمانشاه، سنقر، هرسين، صحنه و سنندج اعتراف کرده است.
کد خبر: ۴۹۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 13 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدرضا اميری" عنوان کرد: بدنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در شهرستان هاي اطراف كرمانشاه، عوامل پلیس آگاهی وارد عمل شده و اقدامات اطلاعاتی خود را جهت شناسایی سارق یا سارقان احتمالی آغاز کردند.

وی افزود: با اقدامات پلیسی مشخص شد یکی از سارقان سابقه دار با يك دستگاه پژو پارس در شهرستان هاي اطراف كرمانشاه اقدام به سرقت احشام مي کند، لذا مراتب شناسايي و دستگيري وی در دستور کار کارآگاهان عمليات ويژه پليس آگاهي استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: با اقدامات و بررسي هاي صورت گرفته مسير و ساعت تردد سارق مورد شناسايي قرار گرفت و اكيپی مشترک از اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز و دايره عمليات ويژه اين پليس در محور كامياران به كرمانشاه خودروی سارق را مشاهده و متوقف کردند.

سرهنگ امیری خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی 15 رأس دام سرقتی کشف و متهم نیز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی گفت: سارق در بازجویی های پلیسی یه یک فقره سرقت خودرو و 20 فقره سرقت احشام در شهرستان هاي کرمانشاه، سنقر، هرسين، صحنه و سنندج اعتراف کرده است.

رئيس پليس آگاهي استان تصریح کرد: تمامی مال باختگان در این ارتباط شناسایی شدند، متهم پرونده نیز جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آنجا روانه زندان شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار