عضو‌ هیئت رئیسه کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: بنیاد برکت در زمینه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات ویژه مالی به شهروندان سنقروکلیایی اعطا می‌کند.
کد خبر: ۴۹۳۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ 13 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،حجت‌الاسلام سید‌جواد حسینی‌کیا  با اشاره به اینکه در این استان مشکل بیکاری گسترده است و طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت می‌تواند بسیار موثر باشد اظهار داشت: بنیاد برکت در زمینه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، محرومیت‌زدایی و‌توسعه عدالت اجتماعی بیش از 15 میلیارد تومان تسهیلات ویژه مالی به شهروندان سنقروکلیایی اعطا می‌کند.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تأسیس بنیاد برکت از جمله خیرات وجود مبارک رهبر معظم انقلاب و امام راحل است گفت:  طرح‌های اجرایی از سوی بنیاد برکت در کل کشور به ویژه این استان قابل تقدیر است و اجرای طرحهای اشتغالزایی در استان کرمانشاه از سوی بنیاد برکت برای جوانان منشأ خیر و‌ برکت  است.

حسینی‌کیا با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی در شهرستان سنقروکلیایی تسهیلات ویژه به متقاضیان پراخت می‌کند افزود:  از طرفی در تلاش هستیم با پیگیری وزیر صنعت،  تجارت و معدن با پیگیری با توجه به راه‌اندازی شرکت خودروسازی در شهرستان صحنه قطعات آن نیز در سنقر ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه ما امیدواریم دولت با تغییرات یک که در کابینه خود به وجود آورده آورده​ است اولویت ویژه‌ای​ برای ایجاد اشتغال در استان کرمانشاه قائل شود عنوان کرد: متأسفانه 
آمار بیکاری در استان در این دولت از 19 درصد به 22/5 درصد رسیده است و رفع این مشکل نیازمند یک چاره‌اندیشی جدی مسئولان است.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با بیان اینکه در این راستل اگر مسئولان دولتی ناکارآمد هستند برای مسئولان چاره‌اندیشی شود بیان کرد:  اگر اعتبارات کم است در رابطه با اعتبارات و کمبود اعتبارات ویژه، سرمایه‌گذاری چاره‌اندیشی شود.

وی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه محرومیت و فقر زیادی چشیده است گفت: همه مشکلات در استان جمع است و همه اینها نیازمند یک چاره‌اندیشی مناسبی از سوی تمام دستگاه‌های دولتی است.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار