رئیس هیئت والیبال استان کرمانشاه گفت: والیبالیست‌ها و استعدادهای کرمانشاهی به دلیل نداشتن تیمی در لیگ برتر و دسته یک مجبور به مهاجرت می‌شوند.
کد خبر: ۴۹۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 13 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،محمد منصوری  اظهار داشت: سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی انجام شد تا در رقابت‌های زیرگروه تیمداری کنیم ومتأسفانه این اتفاق میسر نشد اما امسال برای تیمداری در این رقابت‌ها عزم خود را جزم کرده‌ایم و صورت حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان این اتفاق خواهد افتاد.

منصوری با بیان اینکه استان کرمانشاه سرشار از استعدادهای والیبال است افزود: متاسفانه وقتی تیمی در رقابت‌های لیگ برتر و دسته اول نداریم این استعدادها یا مجبور به مهاجرت می‌شوند یا می‌سوزند که امید داریم با تیمداری در رقابت‌های زیرگروه دسته اول کشور تا حدودی از این اتفاق جلوگیری کنیم.

رئیس هیئت والیبال استان کرمانشاه گفت: اکنون جوانان با استعدادی در استان وجود دارند که تعدادی از آن‌ها سابقه حضور در لیگ برتر و اردوهای تیم ملی را دارند که می‌توانند موفقیت تیم کرمانشاه را ضمانت کنند و تنها نیاز به حمایت مسئولان است.

منصوری با گلایه از شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: برای من خیلی جالب است که شهر کوچکی همچون کاشان، ارومیه و تبریز هزینه میلیاردی برای حضور در لیگ برتر صرف می‌کنند اما در استان کرمانشاه هرگز اینچنین حمایتی وجود ندارد که سبب تأسف است.

وی در رابطه با برگزاری رقابت‌های جوانان کشور در کرمانشاه خاطرنشان کرد: در پایان دور مقدماتی تیم‌های خراسان رضوى و گیلان در گروه نخست و تیم های کرمانشاه و کرمان در گروه دوم رتبه‌های اول و دوم را به دست آوردند تا در مرحله نیمه نهایی به صورت ضربدری به مصاف یکدیگر بروند که این مسابقات امروز برگزار شد.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار