معاون کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت: نخستین سلسله نشست‌های کتاب‌خوان شعر در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 13 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،رضا کریمی ، با اشاره به اینکه در این سلسله نشست‌ها شاعران کرمانشاهی به معرفی کتاب می‌پردازند اظهار داشت: نخستین سلسله نشست‌های کتاب‌خوان شعر در  استان کرمانشاه برگزار می‌شود و  هم شاعران پیشکسوت و هم شاعران جوان حضور خواهند داشت.

معاون کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در این سلسله نشست‌ها شاعران به اشتراک گذاری کتاب با عنوان "ایستگاه هفتم کرمانشاه" می‌پردازند گفت: این نشست با حضور استادان پیشکسوت استاد محمد جواد محبت، اصغر عظیمی مهر و شاعران جوان از جمله حسین احمدی محجوب، سمیه قبادی، فرهاد مرادی و پوریا منصوری حضور دارند.

کریمی با اشاره به اینکه مهمان ویژه این مراسم را محمود اکرامی‌فر است افزود: این مراسم یکشنبه 26 شهریورماه ساعت 16 در کتابخانه امیرکبیر کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: محتوای برنامه را مؤسسه شهرستان ادب در یک تفاهم‌نامه با کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور اجرایی کرده است.

معاون کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه همچنین با اشاره به مراسم اختتامیه طرح تابستانی ایستگاه معرفت عنوان کرد: ایستگاه معرفت، طرحی برای ایجاد یک "پایگاه فراغتی الگو" بود و در این طرح برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شد.

این‌ مسئول با اشاره به اینکه نکته مهم این است که در این ایستگاه کیفیت را فدای کمیت نکردیم گفت: اکنون مهم این است که تعدادی از دختران شهر ما برای آینده پیش روی خودشان راه و مسیر تازه‌ای را پیدا کردند. یک پایگاه فراغتی باید چنین رسالتی برای خود قائل باشد.

کریمی با بیان اینکه فراغت یک برنامه است نه زمان بیکاری بیان کرد: یک شخص، در کشور ما زمان بیکاری را زمان فراغت خود دانسته در صورتی که در دنیا فراغت تعریف شده است و برای آن به درستی برنامه‌ریزی می‌کنند.

 وی طرح ایستگاه معرفت را پربار دانست و افزود: این طرحها باید در ابتدا کمک کنند که خانواده‌ها و جامعه از فراغت و اوقات فراغت خود درک درستی پیدا کنند سپس برای تداوم اجرای طرح، استمرار و نظارت درست بر آن برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار