مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از پلمب واحد تولید خیارشور غیربهداشتی و کشف ۴۲ هزار نخ سیگار قاچاق در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 13 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،داریوش جودکی ، تعطیلی یک واحد تولید خیار شور غیربهداشتی و غیرمجاز در کرمانشاه  خبر داد و گفت: این واحد تولیدی اقدام به تولید مقدار قابل توجهی کالای غیر مجاز و بدون رعایت موارد بهداشتی کرده بود.

وی افزود: مالک این واحد تولیدی، توسط شعبه تعزیرات حکومتی بدلیل اقرار صریح متهم مبنی بر تولید بدون داشتن مجوز و یا پروانه تولید و سایر قرائن و امارات موجود در پرونده علاوه بر ضبط کالای تولیدی به تعطیلی واحد تولیدی برای مرتبه اول محکوم شد.

کشف ۴۲ هزار نخ سیگارت قاچاق

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، همچنین از  کشف ۴۲۰۰۰ نخ انواع سیگارت خارجی  خبر داد و گفت: این قاچاقچی که سعی داشت محموله را به سایر استان ها انتقال دهد، برابر گزارشات مردمی و اقدام ضربتی پلیش مبارزه با قاچاق کالا و ارز کرمانشاه دستگیر و همراه با پرونده به شعبه تعزیرات حکومتی ارسال و شعبه پس از جری تشریفات قانونی علاوه بر ضبط کالا به مبلغ ۱۴۹ میلیون و ۶۴۶ هزار و ۴۰۰ ریال محکوم شد.

برخورد با فروشنده صابون خارجی قاچاق

وی همچنین از برخورد با فروشنده صابون خارجی قاچاق خبر داد و گفت:  یک فروشگاه بدلیل عرضه ونگهداری  تعداد ۶ هزار و ۴۸۰ قالب صابون خارجی  لوکس بدون مجوز ومدارک مثبته توسط شعبه هشتم  ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه به استناد بند ب ماده ۱۸  قانون مبارزه با قاچاق کالا وارز علاوه بر ضبط کالا  به نفع دولت  به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۳۵ میلیون و ۹۹۶ هزار ۴۰۰ ریال در حق دولت  صندوق دولت محکوم شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار