مدیراجرائی جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کرمانشاه از اکران ۲۴ فیلم در اولین روز از جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کرمانشاه«شبدیز» خبر داد.
کد خبر: ۴۹۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷ 13 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،کامران رضایی ، با اشاره به برنامه‌های اولین روز از پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان در استان کرمانشاه با عنوان «شبدیز» گفت: ادای احترام به شهدا و هنرمند شهید «فریبرز یزدان‌شناس» آغاز گر برنامه‌های این جشنواره بود.

وی افزود: در ادامه این برنامه‌ها گالری عکس از آثار برتر شرکت کنندگان بخش عکس این جشنواره در تالار انتظار کرمانشاه افتتاح می شود و آثار راه یافته به نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.

مدیراجرائی جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کرمانشاه از اکران ٢٤ فیلم انتخاب شده برای نمایش طی امروز و اولین روز از جشنواره به عنوان ادامه برنامه ها خبر داد و تصریح کرد: فیلم‌های مذکور در ۳ سانس ١٦:٣٠، ١٨:٣٠ و ٢٠:٣٠ در محل تالار انتظار و برای علاقمندان حاضر در جشنواره نمایش داده می شود.

رضایی افزود: پایان بخش برنامه‌های امروز نیز نقد و بررسی فیلم ها بوده و عطا مجابی و هادی علی‌پناه جلسات نقد و بررسی فیلم ها را با حضور فیلمسازان در هتل آزادگان کرمانشاه برگزار می کنند.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار