فرمانده انتظامي شهرستان دالاهو در جمع نمازگزاران گفت: خدمت به مردم بالاترین افتخار پلیس است و مشاركت مردم با پلیس زمینه ساز گسترش امنيت در جامعه خواهد شد.
کد خبر: ۴۹۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳ 13 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبري پليس، سرهنگ "ایرج علیمرادی" در دیدار با نمازگزاران مسجد امیرالمومنین(ع) روستای سلیمان آباد از توابع شهرستان دالاهو، گفت: جايگاه ناجا در عرصه تامين امنيت کشور همراه با نيروهاي مسلح در سطوح امنيت اجتماعي، اخلاقي، داخلي، فضاي مجازي و امنيت ملي و امنيت بين المللي بسيار برجسته و موثر است.

وي با اشاره به اينکه يکي از برترين پاداش ها به مردم در جامعه اسلامي به فرموده قرآن کريم امنيت و سلامت است، اظهار کرد: اين دو نعمتي است که به فرموده پيامبر (ص) تا هر يک از آن ها را از دست ندهيم قدر و ارزش آن را درک نخواهيم کرد.

سرهنگ علیمرادی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار کرد: براي فرماندهان و كاركنان اين نيرو همين بس كه فرمانده معظم كل قوا (مدظله العالی)، در بيانات خود نيروهاي انتظامي را به عنوان حافظان امنيت و آرامش و آسايش مردم و مجاهدان في سبيل الله خواندند و تاكيد فرمودند كه نيروي انتظامي همواره بايد هم مظهر اقتدار و نظم و هم مظهر مهرباني، رأفت و رحمت در جامعه باشد. 

این مقام انتظامی تاكيد كرد: اگرمشارکت اجتماعی مردم با پلیس نباشد رسیدن به امنیت کاری بس دشوار خواهد بود. 

وی در ادامه به ارائه هشدارهای انتظامی پرداخت و گفت: پدران و مادران ضمن عمل کردن صحيح به وظايف خود در قبال فرزندان نوجوان و جوان خود، آنان را از خطر اعتياد محافظت کنند و از معاشرت فرزندان خود با افراد ناباب جلوگيري به عمل آورند.

گفتني است در خاتمه این جلسه فرمانده انتظامی شهرستان با برگزاری نشست پرسش و پاسخ به بررسي مسائل و مشکلات شهروندان پرداخت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار