مديركل دفتر جذب و حمايت از سرمايه گذاري گفت: براي بهبود فضاي كسب و كار و توجه به رونق اقتصادي بيشتر، همه بايد نهايت تلاش خود را بكار گيريم.
کد خبر: ۴۹۲۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 11 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ شريف خسروي در جلسه اي كه با حضور مسئولين مرتبط در خصوص ايجاد اولين شهرك صنعتي بخش خصوصي با رويكرد ايجاد صنايع دارويي برگزار شد، افزود: ايجاد اين شهرك براي استان يك پتانسيل است لذا همه بايد تلاش كنيم تا از اين فرصت براي كمك هر چه بيشتر به ايجاد اشتغال و توسعه فضاي كسب و كار  استفاده كنيم.

وي اظهار داشت: دستگاه هاي ذيربط موظف هستند ظرف مدت زماني بسيار كوتاهي مسير اجراي اين شهرك را مشخص كنند و عمليات اجرايي آن هر چه سريعتر شروع شود.

مديركل دفتر جذب و حمايت از سرمايه گذاري گفت: چندين مكان در استان براي اجراي اين شهرك در نظر گرفته شده كه بايد با نظر كارشناسي و همكاري بسيار دقيق دستگاه هاي اجرايي ذيربط، مكان مناسب براي اجراي آن نهايي شود.

خسروي هر گونه هم افزايي و همكاري بين دستگاه ها براي حركت به سمت توسعه را اقدامي بسيار ايده آل عنوان كرد و گفت: دستگاه هاي اجرايي ذيربط هم افزايي و تشريك مساعي خود را براي تسريع در اجراي اين شهرك گسترش دهند.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار