مسوول بسیج رسانه استان کرمانشاه با محکوم کردن قتل عام مسلمانان در میانمار، گفت: سکوت در برابر فجایع دنیای اسلام، شراکت در جرم است و از دستگاه دیپلماسی خواهان موضع گیری موثر در برابر مسلمان کشی و مظلوم کشی هستیم.
کد خبر: ۴۹۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ 11 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حسن موحد،  مسلمان کشی در میانمار را محکوم کرد واظهار داشت: این روزها در مقابل دید همه جهانیان و در برابر چشمان کشورهای 
مدعی حقوق بشر، حادثه ای بزرگ، نسل کشی روشن و ظلم ظالمانه ای در حال وقوع است و ملت مظلوم و جمعیت قابل توجهی از مسلمانان در گوشه ای از دنیا به فجیع ترین شکل ممکن به قتل می رسند.

موحد ادامه داد: براساس تصاویر دیده شده در شبکه های مجازی، کودکان بازمانده از این فجایع مورد شکنجه قرار می گیرند، جان خود را از دست می دهند و اگر هم زنده بمانند به 
مشکلات روانی و عصبی دچار می شوند.

وی افزود: در مقابل این فجایع مرگبار، دنیای مدعی حقوق بشر به سکوت مرگباری در رسانه های خود دست زده و در برابر این جنایات، نه تنها موضع گیری نمی کنند، بلکه به صورت غیرمستقیم مشوق و موافق حوادث هستند.

به گفته موحد، موضع گیری برخی از بزرگان جهان اسلام در اعتراض به این موضوع مناسب است، چراکه ما در دستگاه دیپلماسی خود موضع موثری در برابر این فجایع نداریم.

وی یادآور شد، جای تاسف است که کشور انقلابی و پایبند به آرمان های انقلاب، فاقد موضع گیری موثر است.

مسوول بسیج رسانه استان کرمانشاه ادامه داد: باید در این مقاطع و آزمایش ها در کنار مظلومان و مسلمانان جهان قرار گیریم و نباید عربده کشی دشمن موجب سکوت ما و در نتیجه همکاری در این جنایت فجیع شود.

موحد اظهار داشت: باید بتوانیم در حوزه دیپیلماسی سیاسی و فرهنگی می نقش موثری داشته و در به نتیجه رسیدن رایزنی ها کشورهای اسلامی موثر شویم.

موحد یادآور شد، بی شک این فجایع بخش های پنهانی دارد که ما از آن بی خبر هستیم و سکوت در برابر آن به معنای شراکت در قتل و خیانت قلمداد می شود.

مسوول بسیج رسانه استان کرمانشاه افزود: در همه ادیان به کرامات انسانی توجه شده و هیچ دینی اجازه ظلم یک طرفه، بدون محاکمه و حساب و کتاب را جایز نداسنته است.

**رسانه های جمهوری اسلامی باید از حق دفاع کنند

موحد افزود: رسانه های نظام جمهوری اسلامی در همه حوزه ها و بخش ها تکلیف دارند، تکلیف رسانه دفاع از حق و جبهه حق است و در صورت بی توجه بودن، رسالت خدا را فراموش کرده ایم.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، افزود: باید برای ملت های مظلوم امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین شویم.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار