رئیس اداره تدارکات و پشتیبانی اداره کل اموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به آغاز توزیع کتب درسی دانش آموزان در کتابفروشی های سطح شهر اظهار کرد: کتابفروشی‌های سطح شهر از امروز(20 شهریور) تا اول مهر ماه کار توزیع کتب درسی دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم را بر عهده دارند.
کد خبر: ۴۹۲۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 11 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا، برزو رازیانی با بیان اینکه حدود 10 درصد بیشتر از نیاز استان کتاب در سطح کتابفروشیهای استان موجود است، افزود: نه تنها هیچ 

کمبودی برای توزیع کتب درسی نداریم، بلکه حتی پیش بینی می‌شود مهر ماه عودت کتاب های درسی اضافی را هم داشته باشیم.

رازیانی بیان کرد: دانش آموزانی هم که قبلا برای کتاب درسی در کتابفروشی ها ثبت نام نکرده‌اند می توانند با مراجعه به کتابفروشی های سطح  شهر کتب درسی مورد نیاز خود را تهیه کنند.

رئیس اداره تدارکات و پشتیبانی اداره کل اموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به افزایش قیمت حدود پنج درصدی کتب درسی در مقایسه با سال گذشته، بیان کرد: قیمت کتب درسی همان قیمت درج شده بر روی کتاب‌ها است.

رازیانی اضافه کرد: هیچ کتابفروشی اجازه  فروش منگنه، نایلون، چسب و سایر اقلام  همراه با کتب مدارس را ندراد و با آنها برخود خواهد شد.

رازیانی سپس با بیان اینکه کتب درسی مقطع ابتدایی نیز از هفته قبل تحویل مدارس شده، اظهار کرد: تحویل کتب درسی به مدارس تا پایان شهریور ماه به اتمام خواهد رسید.

وی اضافه کرد: کتب درسی دانش آموزان مقطع ابتدایی از اول مهر ماه در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

رازیانی با بیان اینکه مهر ماه امسال حدود 156 هزار دانش آموز مقطع ابتدایی استان به مدرسه می روند، بیان کرد: با برنامه ریزی‌ انجام شده کتب مورد نیاز این دانش آموزان وارد استان شده و هیچ کمبودی از نظر کتب درسی دانش آموزان مقطع ابتدایی نیز در استان نخواهیم داشت.

رئیس اداره تدارکات و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه  اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید همچنین بیش از هشت هزار دانش آموز مقطع پیش دانشگاهی در مدارس استان کرمانشاه مشغول به تحصیل خواهند شد که کتب درسی مورد نیاز این دانش آموزان نیز  توسط مدارس تحویل آنها شده است.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار