فرمانده انتظامی استان گفت: با تمام توان آماده هرگونه همکاری و تبادل اطلاعات با انتظامی استان های همجوار برای برقراری ایمنی و امنیت ترددها هستیم و تمام تلاش خود را به کار می گیریم که خدمتگزار لایقی برای زائران باشیم.
کد خبر: ۴۹۱۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 10 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" در چهارمین جلسه قرارگاه اربعین اظهار کرد: با توجه به پیگیری ها و اقدام هایی که در شش ماه گذشته صورت گرفته، امید است تردد زائران عتبات عالیات از طریق مرز خسروی به شکل مطلوب صورت گیرد.

وی افزود: زائران شش استان آذربایجان های غربی و شرقی، زنجان، اردبیل، کردستان، همدان و کرمانشاه از مرز خسروی عازم عتبات عالیات شوند که در این راستا برای خدمت رسانی مطلوب به زائران باید توان امکانات و خدمات استان های معین نیز به کار گرفته شود. 

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: از پنجم تا 21 آبان به عنوان زمان اربعین مشخص شده و نیاز است همه دستگاه های مرتبط برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی پشتیبانی و حمایت لازم را داشته باشند.

سردار امان اللهی با اشاره به اینکه معایب و نواقص در حوزه تأمین نظم و امنیت پیاده روی اربعین احصاء و مرتفع شده است، گفت: جهت برقراری امنیت مطلوب، از تجربه استان های همجوار نیز استفاده شده است.

وی ادامه داد: در راستای تسهیل در ارائه خدمات گذرنامه، هماهنگی های لازم بر سرکنسولگری عراق در استان جهت صدور به موقع ویزا انجام شده است و مأموران ادراه گذرنامه نیز تا زمان مراجعه زائران در محل کار خود حضور خواهند داشت، همچنین پلیس +10 نیز ساعت کاری خود را افزایش خواهد داد.

فرمانده انتظامی استان بر لزوم استفاده از ظرفیت پلیس افتخاری تأکید کرد و گفت: پرسنل نیروی انتظامی تأمین نظم و امنیت را در اولویت کاری خود قرار داده اند، از این رو استفاده از توان پلیس افتخاری در سایر حوزه های مربوط به اربعین ضروری است.

سردار امان اللهی متذکر شد: تجارب سال های گذشته نشان می دهد ارتباط و تعامل با استان های همجوار برای جلوگیری از تفرقه در تصمیم گیری ها و افزایش کارایی نیروها و امکانات گریز ناپذیر، بلکه لازم و ضروری است.

وی تأکید کرد: با تمام توان آماده هرگونه همکاری و تبادل اطلاعات با انتظامی استان های همجوار برای برقراری ایمنی و امنیت ترددها هستیم و تمام تلاش خود را به کار می گیریم که خدمتگزار لایقی برای زائران باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار