مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، از آغاز ثبت نام دوازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان کرمانشاه در سال 1396 خبر داد.ثبت نام دوازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان کرمانشاه آغاز شد
کد خبر: ۴۹۱۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴ 10 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،داود یاوری ، هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار و ترویج و توسعه وفرهنگ کارآفرینی عنوان کرد.

وی افزود: ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی را از دیگر اهداف جشنواره امتنان معرفی کرد.

یاوری خاطرنشان کرد: ثبت نام جشنواره از 11 شهریور آغاز شده و تا پایان روز سه شنبه 11 مهر ادامه خواهد یافت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآوری کرد: تمامی صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکت هایی که واجد شرایط کارآفرینی هستند، می توانند در مهلت اعلام شده به آدرس اینترنتی www.karafarinanebartar.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه و ارسال مستندات اقدام نمایند.

وی ادامه داد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دبیرخانه این جشنواره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه واقع در خیابان شهید آیت الله اشرفی اصفهانی- ساختمان سابق استانداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، ساختمان شماره 2 مدیریت توسعه اشتغال و کارآفرینی مراجعه و یا با شماره تلفن 37293160 تماس بگیرند.

یاوری در پایان گفت: کارآفرینان برتر در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات استان انتخاب و پس از معرفی در جشنواره استانی، در صورت داشتن شرایط لازم و کسب امتیازات لازم به جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور معرفی خواهند شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار