رئیس هیات والیبال استان کرمانشاه گفت: امسال حتی اگر موفق به جذب اسپانسر و حامی کننده مالی نیز نشویم سعی می کنیم با بضاعت موجود و همین جوانانی که داریم در رقابت های زیرگروه لیگ دسته اول باشگاه های کشور شرکت کنیم.
کد خبر: ۴۹۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 10 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا، محمد منصوری اظهار کرد: امیدوارم برای انجام این کار مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز به ما کمک کند چرا که جوانان بسیار مستعدی داریم و به طور قطع می توانیم با آن ها نتایج خوبی کسب کنیم.

وی ادامه داد: بدون شک اگر به این جوانانی که امروز در اختیار داریم توجه کنیم می توانند آینده والیبال کرمانشاه را تامین و در مسابقات کشوری حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.

منصوری خاطرنشان کرد: متاسفانه آن دیدی که به والیبال در بیشتر شهرهای کشور وجود دارد در کرمانشاه شاهد آن نیستیم و هیچ ارگان و نهادی حاضر به سرمایه گذاری در این رشته پرطرفدار که می توان آن را ورزش توپی اول کشور دانست، نیست.

رئیس هیات والیبال کرمانشاه افزود: چگونه است شهرداری های ارومیه و کاشان می توانند بیش از 100 میلیارد ریال در والیبال هزینه می کنند اما شهرداری کرمانشاه حتی نمی تواند پنج میلیارد ریال برای توسعه این رشته ورزشی خرج کند.

وی تاکید کرد: کرمانشاه از دیرباز خاستگاه والیبال در کشور بوده و در سال های گذشته همواره سه نفر از بازیکنان اصلی تیم را بازیکنان کرمانشاهی تشکیل می دادند.

منصوری گفت: هیات والیبال کرمانشاه امروز تمام تلاشش را با برعهده گرفتن میزبانی مسابقات مختلف در هر 2 بخش آقایان و بانوان به کار گرفته تا برای جوانان این شهر ایجاد انگیزه و علاقه کند.

رئیس هیات والیبال کرمانشاه همچنین با اشاره به برگزاری رقابت های لیگ دسته 2 والیبال جوانان کشور، افزود: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و با سه پیروزی متوالی مجوز حضور در جمع چهار تیم پایانی را پیدا کردیم.

وی گفت: تیم کرمانشاه عصر امروز (19 شهریور) در دیدار آخر دور مقدماتی برای سرگروهی به مصاف کرمان می رود و در صورت پیروزی در این دیدار، در مرحله نیمه نهایی با تیم دوم گروه مقابل برای رسیدن به فینال تلاش می کند.

منصوری گفت: 2 تیم فینالست مسابقات، جواز حضور در رقابت های فصل آینده لیگ دسته یک را بدست خواهند آورد که بسیار امیدوارم کرمانشاه یکی از این 2 تیم باشد.

مسابقات لیگ دسته دوم والیبال باشگاه های کشور با حضور 10 در 2 گروه پنج تیمی به میزبانی کرمانشاه در حال برگزاری است که در گروه اول تیم های خراسان رضوی، گیلان، بوشهر، مرکزی و قم و در گروه دوم تیم های کرمانشاه، خوزستان، کرمان، یزد و کردستان با یکدیگر رقابت می کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار