تیم ملی والیبال ایران با 14 بازیکن برای حضور در مسابقات جام قهرمانان بزرگ مردان جهان راهی شهر ناگویای ژاپن شد.
کد خبر: ۴۹۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 07 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه؛تیم ملی والیبال ایران قرار بود با 15 بازیکن راهی ژاپن شود، اما در آخرین لحظه ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ایران 14 بازیکن نهایی اعزامی به مسابقات جام قهرمانان بزرگ جهان را انتخاب کرد.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 21 روز گذشته (چهارشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران را به مقصد ژاپن ترک کرد. ملی‌پوشان ابتدا به دبی می‌روند و ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد امروز پنجشنبه از این شهر به اوساکا پرواز کردند. از فرودگاه اوساکا نیز تیم ایران با اتوبوس راهی شهرک «کاریا» در نزدیکی شهر ناگویا می‌شود تا قبل از شروع مسابقات اردوی سه روزه در این منطقه و دیداری دوستانه با تیم باشگاه «GTEKT» داشته باشد.

کاروان والیبال ایران روز 19 شهریورماه در هتل محل اقامت تیم‌های شرکت کننده در مسابقات جام قهرمانان بزرگ جهان مستقر می‌شود و از سه شنبه 21 شهریورماه نیز مسابقات آغاز می‌شود که تیم ایران در دو روز نخست در شهر ناگویا به مصاف تیم‌های ایتالیا و آمریکا می‌رود. تیم ایران روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه 24 تا 26 شهریورماه نیز به ترتیب به مصاف تیم‌های برزیل، ژاپن و فرانسه می‌رود.

سعید معروف، سیدمحمد موسوی، امیر غفور، فرهاد نظری افشار، فرهاد قائمی، میلاد عبادی‌پور، رضا قرا، محمدجواد معنوی‌نژاد، سامان فائزی، مسعود غلامی، مهدی مرندی، مصطفی حیدری، فرهاد سال‌افزون و مجتبی میرزاجانپور 14 بازیکن اعزامی ایران به این رقابت ها هستند.

امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، ایگور کولاکوویچ (سرمربی) پیمان اکبری (مربی) دراگان کوبیلسکی و سعید رضایی (کمک مربیان)، دکتر سیامک افروزی (پزشک) دانیل میسیچ (مربی بدنساز)، نوید مشجری (آنالیزور)، علیرضا پیشیاره (ماساژور) نیز کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این رقابت ها هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار