رئیس اداره بازرسی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در پنج ماهه امسال، ۴۳۰۰ مورد بازرسی از کارگاه های مشمول در استان کرمانشاه توسط بازرسان به عمل آمده است.
کد خبر: ۴۸۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 30 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، امیر پرویز نیما اظهار داشت: در پنج ماهه امسال، ۴۳۰۰ مورد بازرسی از کارگاه های مشمول در استان داشتیم.

وی با بیان اینکه در مدت مذکور ۱۱۵ فقره حادثه در استان کرمانشاه توسط بازرسان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بررسی شده است، افزود: ۴۱۲۱ مورد ابلاغیه رفع نقص برای کارفرمایان صادر شده است.

نیما با اشاره به وجود ۲۰۸ کمیته حفاظت فنی فعال در کارگاه های استان گفت: سی و یک دوره آموزش کارگری و ۲۵ دوره آموزش کارفرمایی با ۲۶۱ شرکت کننده در بحث کارفرمایی برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه غالب آموزش ها در خصوص ایمنی کارفرمایی و پیمانکاران ارائه می شود، افزود: پیمانکاران از سال گذشته موظف به اخذ گواهی ایمنی شدند و مدت زمان این دوره آموزشی بیست ساعت است.

رئیس اداره بازرسی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در پایان بر رعایت اصول ایمنی توسط کارفرمایان و کارگران در استان تأکید کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار