مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس از مشارکت خیران سلامت استان فارس در ساخت ۷ طرح بزرگ نیمه‌تمام درمانی و بهداشتی این استان خبرداد.
کد خبر: ۴۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱ 16 June 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:علی‌اکبر رامجردی اظهار داشت: کمک‌های نیک‌اندیشان سلامت استان فارس در زمینه ساخت ساختمان الحاقی بیمارستان امیر، بیمارستان پیوند ابوعلی سینا، بیمارستان حضرت رسول اعظم(ص)، بیمارستان قلب کوثر، بیمارستان استاد محرری، بیمارستان قلب الزهرا(س) و بیمارستان سرطان جنوب در شیراز بوده است.

رامجردی تصریح کرد: همچنین مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس برای حمایت از نیک‌اندیشان در سال گذشته نسبت به رفع مشکلات موجود 15 پروژه درمانی شامل ساخت اقامتگاه‌های همراه بیمار، پایگاه اورژانس، درمانگاه و سایر مراکز بهداشتی که توسط مجمع خیرین تامین سلامت در حال انجام است اقدام کرد.

وی در مورد آخرین اقدامات انجام شده برای ساخت بیمارستان امیرکریمی در شیراز نیز بیان کرد: در این زمینه تفکیک زمین مورد نیاز پروژه و تملک آن توسط شهرداری شیراز انجام و تفاهنامه شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی برای ساخت این بیمارستان منعقد شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس همچنین با بیان اینکه جذب مشارکت خیرین استان فارس نسبت به چهار سال گذشته 136 درصد رشد داشته است خاطرنشان کرد: کمک‌های خیرین در سال 90 به مبلغ 196 میلیارد ریال بوده است که در سال گذشته به 462 میلیارد ریال رسیده است.

رامجردی خواستار حمایت بیشتر مسئولان از نیک‌اندشان عرصه سلامت شد و تصریح کرد: مجموع تفاهم‌نامه‌های امضا شده مجمع خیران تامین سلامت استان فارس در سال گذشته 65 تفاهم‌نامه بهداشتی،درمانی، آموزشی، سازمان غذا و دارو، پشتوانه‌سازی عرصه سلامت و حمایت از بیماران به ارزش 486 میلیارد ریال بوده که تاثیر بسزایی در رشد و توسعه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی استان فارس به دنبال داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار