فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: با تجربه کودتای مردادماه و حرکات و اقدامات امروز آمریکا، چه طور می‌شود افرادی دم از دوستی با آمریکا می‌زنند.
کد خبر: ۴۸۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴ 19 August 2017
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: با تجربه کودتای مردادماه و حرکات و اقدامات امروز آمریکا، چه طور می‌شود افرادی دم از دوستی با آمریکا می‌زنند.

به گزارش فارس، سردار مظاهر مجیدی در هفتمین جشنواره مالک اشتر در سپاه انصارالحسین(ع) با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور، اظهار کرد: استان همدان در موضوع آزادگان دفاع مقدس سهم بزرگی دارد و حدود یک‌هزار نفر در دست رژیم بعث عراق گرفتار شدند.

وی افزود: امروز مصادف با سالگرد کودتای 28 مردادماه سال 32 است که با حیله استکبار جهانی رژیم طاغوت به کشور برگشت و سیستم امنیتی ساواک بر کشور حاکم شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: با نگاه به سیر عملکرد طاغوت می‌بینیم هر آنچه مد نظرشان بود در کشور انجام دادند و امروز هم وقتی اقدامات آمریکا را می‌بینیم چه طور می‌شود که افرادی دم از دوستی با آمریکا می‌زنند؟!

وی تأکید کرد: این روزها شاهد هستیم با همه عبرت‌های تاریخ جهت حرکت به سمت امریکا است و سؤال اینجاست که کشتن هزاران نفر از انقلابی‌ها توسط امریکا و مزدورانش کافی نیست؟

سردار مجیدی با اشاره توطئه‌های لانه جاسوسی علیه کشور و نظام، بیان کرد: احزابی که جلوی نظام ایستادند تنها به فکر فروپاشی انقلاب بود اما با کمک خداوند چند سال اول انقلاب را که بسیار سخت بود پشت سر گذاشتیم و روزی نبود در کوچه و خیابان ترور نداشته باشیم.

وی با اشاره به تحمیل جنگ هشت ساله به کشور، مطرح کرد: اطلاعات جنگ را آمریکا به عراق می‌داد و در خلیج‌فارس درگیری مستقیم با آمریکا داشتیم و آمریکا هرآنچه در توانش بود به عراق کمک کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ضمن اشاره به اینکه در فتنه 88 اوج این اقدامات را دیدیم که به دنبال فروپاشی انقلاب بودند، تصریح کرد: جنگ‌های نیابتی را برای ضربه زدن به ایران راه انداختند و به دنبال این بودند که به کشورهای منطقه مسلط شوند و اگر هوشمندی مقام معظم رهبری نبود مشکلاتی به وجود می‌آمد.

وی اظهار داشت: با این همه معلوم نیست چرا برخی از مسؤولان شتابان به سمت رابطه با آمریکا می‌روند.

سردار مجیدی در خصوص جشنواره مالک اشتر، افزود: در جشنواره مالک اشتر سهمی مشخص شده است و از همه کسانی که زحمت می‌کشند تشکر می‌کنم اما باید بدانیم شایستگی و توان بسیار بالاست و باید به مقدورات و نیروی انسانی کارآمد موجود بیشتر توجه کنیم.

وی ادامه داد: وقتی افراد جوان را در گردان‌ها استفاده کردیم و مأموریت رفتند دیدیم خیلی خوب عمل می‌کنند و جای نگرانی نیست باید از جوانان مستعد استفاده شود تا بتوانیم سطح کیفیت و اثربخشی سپاه استان را بالا ببریم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: در سال‌های گذشته حجم و کیفیت بقیه از بالا به پایین بود اما اکنون خیلی از برنامه‌ها توسط استان‌ها انجام می‌شود و اگر در طول سال ببینیم برنامه‌ای اثربخشی ندارد باید سریع بررسی کنیم، امسال فرصتی برای آزمایش کردن این نوع از مدیریت است و باید توجه بیشتری شود تا بتوانیم همه ساله در استان برنامه‌ریزی کنیم.

وی با اشاره به اینکه وقتی کارها بومی‌سازی می‌شود اثربخشی نیز بالا می‌رود، بیان داشت: باید نقش مسجد و نماز در برنامه‌ها بیشتر شود و بقا یک قشر در ارتباط‌گیری به مسجد خواهد بود؛ باید سنگر و پایگاه خود را مسجد بدانیم و اگر به سمت مسجد رفتیم و مردم به ما نزدیک شدند نشان از عظمت ماست.

سردار مجیدی ضمن اشاره به اینکه مسجد باید محوری‌ترین نقش را در برنامه‌های فرهنگی داشته باشد، افزود: خیلی از مسائل روز کشور در موضوعات اجتماعی به دلیل فاصله گرفتن از مسجد است و باید دقت داشت که برنامه‌ها به سمت‌وسوی مسجد روند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار