مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: جشنواره داستان‌نویسی با موضوع‌ «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» در شهرستان سنقروکلیایی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۷۹۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 17 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،حجت‌الاسلام رحیم جعفری، از برگزاری جشنواره داستان‌نویسی با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره در مهر ماه امسال در راستای ترویج شعار سال که مورد تأکید مقام معظم رهبری است در شهرستان سنقروکلیایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش، داستان کوتاه و داستانک برگزار می‌شود گفت: گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است و نویسندگان بدون محدودیت سنی می‌توانند آثار خود را به بخش دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به محورهای اصلی این جشنواره افزود: سبک زندگی ایرانی اسلامی و نقش آن در توسعه جامعه، الگوی مصرف و پرهیز از اسراف و نقش آن در تحقق اقتصاد مقاومتی و رشد و تعالی جامعه، اهمیت استفاده از تولیدات ملی و خرید کالای ایرانی و نقش آن در ایجاد اشتغال آفرینی جوانان از محورهای این جشنواره است.

وی با بیان اینکه ارزش کار و سرمایه کارگر ایرانی، کسب روزی حلال، اقتصاد خانواده، کارآفرینی، امید به آینده اقتصادی نیز یکی از محورهای اساسی این همایش است بیان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و نقش آن در رشد تولید ملی و اشتغال جوانان و موضوعات مرتبط با اقتصاد مقاومتی و ایجاد فضای کسب و کار امیدآفرین در جامعه نیز از دیگر محورهای این جشنواره 
است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار تا 30 شهریور ماه سال‌جاری تمدید شده است عنوان کرد: این جشنواره در مهر ماه امسال با 
حضور یکی از مهمانان کشوری برگزار خواهد شد و تاکنون 8 داستانک و دو داستان کوتاه به این جشنواره ارسال شده است.

وی با اشاره به جوایز نفرات برگزیده در بخش داستان کوتاه این جشنواره گفت: جایزه نفر اول 500 هزار تومان، نفر دوم 400 هزار تومان، نفر سوم 300 هزار تومان و نفر چهارم و پنجم 150 هزار تومان و در بخش داستانک به پنج نفر از برگزیدگان مبلغ 100 هزار تومان اهداء می‌شود.

جعفری افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به آدرس الکترونیکی cuartf@gmail.com ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09188342048 تماس حا
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار