دبیر کل مجمع جهانی تقریب گفت: آمریکا و دیگر دشمنان بدانند ملت ایران ملتی تفرقه پذیر نیست.
کد خبر: ۴۷۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ 17 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  ایسنا ، آیت الله محسن اراکی در مراسم سالروز شکست حصر پاوه که امروز(26 مرداد) در مسجد جامع پاوه برگزار شد، با بیان اینکه جامعه اسلامی با هم برادرند، زیرا همه فرزندان رسول الله هستند، گفت: هر کسی جامعه اسلامی را با مطرح کردن مسائلی همچون شیعه و سنی و موضوع قومیت به پراکندگی و تفرقه دعوت کند، پیوندش را با پیامبر اسلام بریده و از فرزندی رسول الله خارج شده است.

وی افزود: برخی گرو های تروریستی که دعوت به تفرقه می کنند از ولایت و جامعه ایمانی رسول الله خارج شده اند.

آیت الله اراکی وحدت و یکپارچگی را ثمره ایستادگی در مقابل دشمنان و تسلیم نشدن مقابل تبلیغات آنان دانست و گفت: نباید از آمریکا و همپیمانانش هراسید و تحت تاثیر فرافکنی و جوسازی آنان قرار گرفت که ثمره این ایستادگی، وحدت و اتحاد است.

وی  ثمره دوم این ایستادگی  را فضل الهی و حرکت به سمت تعالی و پیشرفت عنوان کرد و گفت: امروز همه افراد منصف دنیا اقرار می کنند که مردم ایران برترین مردم دنیا بلحاظ فهم سیاسی، شجاعت و ایستادگی، دفاع از حقوق مظلومین و... هستند.

دبیرکل مجمع تقریب ادامه داد: امروز رهبران آمریکا به صراحت می گویند تنها قدرتی که از او هراس داریم و به تعبیر خودشان منافع آنها را تهدید می کند، ایران است و حضور ما را 
مزاحم خود می دانند و این یعنی اعتراف به قدرت ایران.

وی با بیان اینکه ایران توطئه های آنان را در عراق، سوریه، یمن و فلسطین خنثی کرد، گفت: امروز ایران اسلامی در منطقه تعیین کننده است.

آیت الله اراکی گفت: دشمنان بدانند ملت ایران ملتی تفرفه پذیر نیست و در طول سالهای پس از انقلاب در برابر همه توطئه های تفرقه انگیز ایستادگی کرده و هر روز یکپارچه تر و یکدل تر 
مقابل دشمانان ایستاده و خواهیم ایستاد.

وی افزود: ما سرانجام دشمن را در خانه خود نابود خواهیم کرد و نمی گذاریم به خانه ما بیایند.
 


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار