رئیس مرکز پژوهشی و درمانی اختلالات خواب در غرب کشور گفت: یکی از مشکلات خدمات‌دهی مرکز اختلالات غرب کشور نبود پوشش بیمه‌‌ای برای بیمارانی است که به این مرکز مراجعه می‌کنند.
کد خبر: ۴۷۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 17 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حبیب‌الله خزایی  با اشاره به فعالیت تنها مرکز پژوهشی و درمانی اختلالات خواب در غرب کشور در این استان، اظهار داشت: اختلالات خواب گروه شایعه‌ای از بیماری‌های موجود در جامعه است که بسیاری از مردم به آن گرفتار هستند.

رئیس مرکز پژوهشی و درمانی اختلالات خواب در غرب کشور با بیان اینکه اختلالات خواب تنوع زیادی دارد، گفت: اختلالات خواب از جمله وقفه تنفسی و تشنج حین خواب، پیامدهای آن با ایجاد اشکال در عملکرد فرد در طول زندگی همراه است.

وی ادامه داد: نخستین مرکز پژوهشی و درمانی اختلالات خواب در غرب کشور نزدیک یک دهه است در بیمارستان فارابی راه‌اندازی شده و پذیرای بیمارانی از استان‌های همجوار و 
کشور هماسیه است.

خزایی با بیان اینکه این مرکز مجهز به تجهیزات کامل تشخیص اختلال خواب است، افزود: این تجهیزات شامل دستگاه پلی‌سومنوگرافی است که در طول شب و خواب تقریبا تمامی اعمال فیزیولوژیک بدن را ثبت می‌کنند.

وی یکی از مشکلات خدمات‌دهی مرکز اختلالات غرب کشور را نبود پوشش بیمه‌‌ای برای بیمارانی که به این مرکز مراجعه می‌کنند دانست و تصریح کرد: گاهی بیمارانی که به این مرکز مراجعه می‌کنند هزینه پرداخت خدمات ارائه شده را ندارند که پیگیر هستیم تا سازمان‌های بیمه‌گر این خدمات را زیر پوشش بیمه‌ای ببرد
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار