رئیس هیأت دو و میدانی کرمانشاه گفت: دو ومیدانی‌کاران کرمانشاهی در مرحله نخست مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور با کسب نشان‌های رنگارنگ خوش درخشیدند.
کد خبر: ۴۷۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ 17 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،حسین امیری، اظهار داشت: مرحله نخست مسابقات دو ومیدانی لیگ باشگاه‌های ایران با حضور هشت تیم در مجموعه ورزشی آفتاب 
تهران برگزار شد.

رئیس هیأت دو و میدانی کرمانشاه با بیان اینکه دو ومیدانی‌کاران کرمانشاهی در مرحله نخست مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور خوش درخشیدند، گفت: محمد چشمه‌زار دوومیدانی کار کرمانشاه در ماده 100 متر با رکورد 10.47 با غلبه برحریفان عنوان سریع‌ترین مرد ایران را کسب کرد‌ و پس از او رضا قاسمی و فرشاد اداوی جایگاه دوم و سوم را به‌دست آوردند.

 وی ادامه داد: چشمه‌زار در ماده 400 متر در ترکیب تیم آسان‌پرداخت به یک مدال طلای دیگر دست یافت و در ماده 200 متر با اختلافی ناچیز پس از علی خدیور دیگر دونده تیم آسان‌پرداخت به مقام دوم رسید.

امیری با بیان اینکه حسین کیهانی دیگر دونده استان در ماده 3 هزار متر با مانع و 5 هزار متر نشان طلا را کسب کرد، افزود: همایون همتی، دونده ارزنده کرمانشاهی در ماده یک‌هزار و 
500 و 3 هزار متر با مانع در جایگاه دوم قرار گرفت و پژمان یار‌ولی در ماده 800 متر دوم شد.

وی تصریح کرد: حسین کیهانی ورزشکاران کرمانشاهی در تیم‌ نفت‌تهران و پژمان یارولی و حسین همتی دیگر دوندگان استان در تیم آسان‌پرداخت تهران حضور داشتند.

این مسؤول با اشاره به نتایج  تیمی مرحله نخست رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور، افزود: آسان پرداخت عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم‌های نفت و ذوب آهن در رده‌های دوم سوم قرار گرفتند‌.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار