دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان کرمانشاه ضمن تشریح برنامه‌های دهه امامت و ولایت در این استان، گفت: پیش‌بینی می‌شود با حضور هفت نفر از اساتید برجسته قم، 160 نشست بصیرتی در استان برگزار شود.
کد خبر: ۴۷۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 15 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  فارس،بهروز همتی ابا اشاره به فرارسیدن دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: طبق مصوبه شورای فرهنگ عمومی کشور از عید قربان(10 ذی‌الحجه) تا عید غدیر(18 ذی‌الحجه) به عنوان دهه امامت و ولایت اعلام شده که در این ایام برنامه‌هایی با محور امامت و ولایت برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلفی از سوی دستگاه‌های مختلف در این ایام، گفت: بنیاد بین‌المللی غدیر استان نیز برنامه‌هایی از قبیل برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین اعزام مبلغ، سخنران به اداره‌ها و سازمان‌ها را در نظر دارد.

وی به برگزاری دوره آموزشی 2 روزه در راستای آموزش مربیان مهدکودک‌های بهزیستی اشاره و بیان کرد: این دوره با همکاری مراکز تخصصی قم برگزار خواهد شد.

همتی یادآور شد: 420 معلم و مربی پیش‌دبستانی در قالب 2 گروه با همکاری آموزش و پرورش در کارگاه امامت و ولایت شرکت می‌کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: دوره 40 ساعته تربیت مربی در اواسط شهریورماه با حضور اساتید برجسته از قم و تهران با موضوع آموزش‌"زندگی علوی و مهدوی" برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هفت نفر از اساتید برجسته قم در ادامه این برنامه‌ها از 14 الی 18 شهریورماه در استان کرمانشاه حضور دارند که پیش‌بینی می‌شود با حضور این اساتید 160 نشست 
بصیرتی در استان برگزار شود.

همتی همچنین به آمادگی این بنیاد برای برپایی نمایشگاه کتاب اشاره کرد و افزود: بنیاد بین‌المللی غدیر در کرمانشاه آمادگی دارد تا در صورت درخواست اداره‌ها و مجموعه کتاب‌هایی باموضوع مهدویت‌، ولایت و امامت را با 40 درصد تخفیف عرضه کند.

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان کرمانشاه در پایان به برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و افزود: سپاه ناحیه کرمانشاه در نظر دارد به همین مناسبت و در شامگاه عید غدیر واقعه غدیر را بازسازی و به نمایش درآورد که اطلاع‌رسانی مناسب در خصوص این مراسم انجام خواهد گرفت، همچنین اداره اوقاف و امور خیریه استان و کمیته امداد نیز در این ایام جشن‌های ویژه‌ای برگزار می‌کنند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار