مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با بیان اینکه هیچ کانال فاضلابی در کرمانشاه بدون دریچه و درپوش نیست، گفت: آنچه که گاهی مردم در فصل تابستان از کنار آن عبور می‌کنند و ممکن است بوی نامطبوع بدهد، کانال‌های آب‌رو شهرداری است.
کد خبر: ۴۷۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ 15 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،علی حسین مرادی ، با اشاره به اینکه گاهی برخی از کانال‌های سطح شهر خصوصا در فصل تابستان بوی نامطبوعی می‌دهد که مردم را اذیت می‎کند، اظهار کرد: این کانال‌ها به هیچ عنوان کانال فاضلاب نیست.

وی ادامه داد: هیچ کانال فاضلابی در کرمانشاه بدون درپوش نیست و همه کانال‌ها دریچه دارند، زیرا در غیر اینصورت خطر سقوط افراد در عمق کانال که گاهی تا 10 متر هم می‌رسد وجود دارد.

مرادی تصریح کرد: تمام کانال‌های فاضلاب مربوط به شرکت آب و فاضلاب به صورت لوله بوده و هیچ روان‌آبی به درون آن راه ندارد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه یادآوری کرد: البته ممکن است گاهی دریچه چدنی برخی از کانال‌های فاضلاب به سرقت برود و ما بی اطلاع باشیم و فقط در چنین شرایطی ممکن است گاهی کانال‌ها بدون درپوش بماند.

مرادی در خصوص کانال‌های سطح شهر که بدون درپوش هستند و با نرده فلزی پوشیده شدند نیز افزود: این کانال‌ها مربوط به شهرداری و مخصوص عبور روان آب است.

وی با بیان اینکه مسئولیت این کانال‌ها با شرکت آب و فاضلاب نیست، تاکید کرد: گاهی به دلیل تجمع زباله بر روی نرده‌های این کانال‌ها، آب نمی‌تواند وارد کانال شود و اطراف در کانال تجمع کرده و بوی نامطبوعی به خود می‌گیرد.

به گفته این مسئول، کانال‌های روان آب شهرداری به کانال‌های فاضلاب راه ندارند و مستقیم وارد رودخانه‌های شهر می‌شوند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری کرمانشاه خاطرنشان کرد: مسئولیت باز کردن راه این کانال‌ها برای جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع با خود شهرداری است.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار