عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه نیازمند تغییر جدی چهره اقتصادی است و مردم کرمانشاه از رفتارهای سیاسی‌کاری مسئولان خسته شده‌اند.
کد خبر: ۴۷۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 14 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،حسن سلیمانی با بیان اینکه این استان نیازمند تغییر جدی چهره اقتصادی است اظهار داشت: مردم از رفتارهای سیاسی‌کاری مسئولان خسته شده‌اند و باید مردم را از این وضعیت معیشت که اظهار نگرانی برای آنها ایجاد کرده برهانیم.

نماینده مردم صحنه، کنگاور و هرسین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این امر محقق نمی‌شود به جز با تحقق سیاستهای اقتصاد مقامتی گفت: مسئولان استانی باید برنامه‌های مصوب مقام معظم رهبری را در رابطه با تحقق  سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عملیاتی کنند.

سلیمانی با اشاره به اینکه استفاده مناسب از امکانات خدادادی استان ضرورت اساسی دارد عنوان کرد: از مسئولان و مدیریت ارشد استان تقاضا داریم که تنها به رونق اقتصادی استان 
بیاندیشند و این امر مستلزم همکاری و همدلی آنها است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در برخی اوقات شاهد این هستیم که یک همکاری و همدلی بین مسئولان مختلف و نمایندگان به وجود آمده است افزود: این وحدت و همدلی باید صرف سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی استان شود.

نماینده مردم صحنه، کنگاور و هرسین با بیان اینکه تاکنون تنها مصوبات سفر رهبری محقق شده است گفت: مسئولان دولتی باید تلاش کنند تمامی مصوبات سفر دولت را به نتیجه برسانند و اعتبارات و بودجه استان را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پروژه‌ها نباید از یک دولت به دولت دیگر منتقل شود بیان کرد: امسال ما بتوانیم بودجه استانی را افزایش دهیم و اعتبارات پروژه‌های استانی تأمین و وصول و در عمل تخصیص داده شود.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت اجرای طرحهای  کشاورزی برای رفع مشکلات بیکاری در استان کرمانشاه اظهار کرد: توسعه بخش کشاورزی در استان کرمانشاه از مهمترین مطالبات و الزامات جدی اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه توسعه بخش کشاورزی مبتنی بر عوامل مختلفی از جمله آب، خاک، نیروی انسانی و تجهیزات است، گفت: در رابطه با نیروی انسانی استان کرمانشاه از ظرفیتها و قابلیتهای فراوانی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه شرق استان کرمانشاه بالاترین شرایط زراعی، باغی و دامی را دارد گفت: با وجود این همه مواهب تدبیری از سوی مسئولان برای بهبود وضعیت بحرانی منابع آبی اندیشیده نشده است.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار