فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به حضور ارزشمند جامعه عشایر در بسترهای اجتماعی، سیاسی، دفاعی و امنیتی کشور اشاره کرد و گفت: جامعه عشایری و روستائیان همچنان متعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و حافظ آن هستند.
کد خبر: ۴۷۷۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷ 13 August 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازفارس ، سردار بهمن ریحانی در همایش تجلیل از شبانان و گله‌داران سپاه ناحیه عشایری استان که با حضور سرداران  سیدضیاءالدین حزنی مسؤول سازمان محرومیت‌زدایی سپاه و علی‌پاشا محمدی رئیس بسیج عشایری کشور پیش از ظهر امروز در مجتمع بعثت برگزار شد، اظهار داشت: جامعه عشایر و روستایی مایه عزت و افتخار جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به حضور ارزشمند جامعه عشایر در بسترهای اجتماعی، سیاسی، دفاعی و امنیتی کشور اشاره و بیان کرد: سیاه‌چادرهای عشایر مرکز تولید و اشتغال است.

وی ادامه داد: عشایر با کمترین بهره‌گیری از امکانات و بهره‌مندی از شاخص‌های توسعه بیشترین نقش را تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دارند.

ریحانی با اشاره به مرزدار بودن جامعه عشایر از همان روزهای نخست انقلاب، افزود: جامعه عشایر در تمامی مقاطع نظام همواره در صحنه حاضر بوده و همچنان متعهد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و حافظ آن هستند.

وی با تاکید بر نگاه ویژه دولت و نظام به طوایف، عشایر و جامعه روستایی، متذکر شد: رسیدگی به مشکلات اقتصادی، جاده، آب، برق و ... عشایر باید در اولویت کار مسؤولان باشد، چرا که جامعه شهری نیازمند و مصرف‌کننده عشایر و روستائیان هستند.

ریحانی با اشاره به تقدیم بیش از 500 شهید از جامعه عشایر به انقلاب اسلامی، گفت: جامعه عشایر و روستایی جلودار نهضت‌ها و خیزش‌های انقلابی بودند و همچنان هستند و حق خود را در دوران دفاع مقدس و حتی امروز بیشتر از دیگر اقشار ادا می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار