مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: مبارزه و برخورد با قاچاقچیان مواد دخانی در استان کرمانشاه شدت می‌یابد.
کد خبر: ۴۷۶۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴ 12 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک بعه نقل از تسنیم،داریوش جودکی با اشاره به کشف و ضبط بیش از 2 هزار پاکت توتون خارجی در کرمانشاه، اظهار داشت: مبارزه و برخورد با قاچاقچیان مواد دخانی در استان کرمانشاه شدت می‌یابد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به کشف و ضبط 2 هزار قوطی توتون و تنباکوی خارجی در کرمانشاه از یک قاچاقچی، گفت: این متهم علاوه بر ضبط کالا به پرداخت 281 میلیون و 955 هزار ریال جریمه محکوم شد.

جودکی از به‌دام افتادن قاچاقچیان لاستیک خارجی در استان کرمانشاه خبر داد و افزود: 86 حلقه لاستیک خارجی از قاچاقچیان کشف و در مجموع به پرداخت 119 میلیون و 608 هزار ریال جریمه محکوم شدند.

وی با اشاره به ضبط کالا و جریمه نقدی قاچاقچیان در استان کرمانشاه، بیان کرد: با حکم شعب ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه محموله‌های گوشی تلفن همراه، ماشین لباسشویی، سیگار و کولر گازی خارجی کشف شده به نفع دولت ضبط شد و عاملان قاچاق به اتهام مباشرت و حمل در قاچاق پس از تشریفات قانونی علاوه بر ضبط کالا در مجموع به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و  200 میلیون و 25  هزار ریال جریمه محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از ضبط کالای تولیدی و پلمب یک واحد تولیدی در کرمانشاه خبر داد و گفت: در پی گشت مشترک تعزیرات حکومتی، بازرسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و بازرسان مرکز بهداشت و بازرسی از یک واحد تولیدی 200 کیلو گرم کره نباتی غیر بهداشتی کشف و دستور معدوم سازی و پلمب محل به‌دلیل نداشتن مجوز و پروانه بهره‌برداری صادر شد.

جودکی با اشاره به ضبط یک خودرو پژو 405 و کالای قاچاق کشف شده در آن، عنوان کرد: یک قاچاقچی به اتهام حمل و مباشرت در قاچاق 748 ثوب انواع البسه خارجی در شهرستان 
جوانرود، علاوه بر ضبط  خودرو پژو 405 و ضبط کالا به پرداخت جزای نقدی  به مبلغ 341 میلیون و 700هزار ریال معادل دو برابر ارزش کالا در حق صندوق دولت محکوم شد.

وی اظهار کرد: همشهریان گزارشات خود را با شماره پیامک 300000135 و یا تلفن سه رقمی 135  تعزیرات حکومتی ارسال و اعلام نمایند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیر
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار