محمد بیگزاده در گفتگو با تابناک:
مدیر کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت:هم اکنون ۴۰۰ یتیم و فرزند خانوارهای مشمول "طرح محسنین" هستند که در سال ۹۵ بیش از پنج میلیارد ریال به صورت نقد و غیر نقد به ایتام و فرزندان مشمول "طرح محسنین" در شهرستان اسلام آبادغرب کمک کردند.
کد خبر: ۴۷۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ 12 August 2017
 محمد بیگزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود: خانوارهای محسنین به آن دسته از خانوارهای اطلاق می شود که سرپرستان آنان عموما از کارافتاده یا بیمار صعب العلاج هستند .

وی خاطر نشان کرد: بیش از دو هزار حامی نیکوکار حمایت از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین در شهرستان اسلام آبادغرب را برعهده دارند،که این حامیان متعهد شده اند ماهیانه حداقل ۳۰۰ هزار ریال به هر یتیم و فرزند محسنین اهدا کنند.

بیگزاده تصریح کرد: یتیم نوازی آثار و برکات غیر قابل وصفی را در زندگی افراد بر جا می گذارد، وبرآوردن آروزهای کودکان یتیم و محسنین یکی از بهترین نمودهای یتیم نوازی است.

 بیگزاده اظهار داشت:ایتام و فرزندان محسنین در پاره ای از اوقات با نگارش نامه و دلنوشته هایی، آرزوهای خود را با  پدران معنوی در میان می گذارند،که حامیان و خیران با شاد کردن دل ایتام و نیازمندان و برآوردن آرزوهای آنان موجب ایجاد شادکامی در زندگی خود می شوند.

گفتگو از صفورا دانایی فرد
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار