رئیس پلیس راهور استان گفت: متاسفانه دیدگاه های سنتی گذشته در طراحی و ساخت معابر شهری، اولویت تردد را به خودروها داده و حقوق عابران پیاده در این طراحی ها به حاشیه رفته است.
کد خبر: ۴۷۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰ 11 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "فضل الله شیری" ، با اعلام این مطلب اظهار کرد: متاسفانه دیدگاه های سنتی گذشته در طراحی و ساخت معابر شهری، اولویت تردد را به خودروها داده و حقوق عابران پیاده در این طراحی ها به حاشیه رفته است.

وی افزود: این امر علاوه بر اینکه سبب کاهش میدان دید راننده به ویژه در شرایط نامساعد جوی و نیز تاریکی هوا می شود، بلکه باعث افزایش وقوع تصادفات شده و می تواند تبعات سوء امنیتی و ناهنجاری های اخلاقی به دنبال داشته باشد.

سرهنگ ادامه داد: در هر حادثه ای که در شهر کرمانشاه برای عابران پیاده روی می دهد، ردپای نواقص راه در وقوع این حوادث به خوبی قابل مشاهده است.

این مقام انتظامی درپایان یادآورشد: پلیس راهور شهر کرمانشاه و شهرستان های تابعه ماموریت یافته اند تا نسبت به شناسائی نواقص و نارسایی های مربوط به عابران پیاده اقدام و موارد لازم جهت رفع و اصلاح حداکثری به شهرداری ها اعلام کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار