رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه، از قطعی شدن حضور یدالله محبی کشتی گیر کرمانشاهی در رقابت های جهانی فرانسه خبر داد.
کد خبر: ۴۷۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 10 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،محمدحسین محبی  اظهار کرد: شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد ایران به تازگی نشستی را برگزار کرد و اسامی هشت آزادکار اعزامی ایران به رقابت های جهانی فرانسه اعلام شد.

وی افزود: در بین اسامی اعلام شده، نام یدالله محبی کشتی گیر کرمانشاهی نیز به عنوان نماینده وزن 125 کیلوگرم ایران به چشم می خورد.

محبی خاطرنشان کرد: این کشتی گیر کرمانشاهی به تازگی در مسابقات انتخابی با شکست تمام رقبای خود از جمله کمیل قاسمی توانست نفر اول سنگین وزن ایران شود و با نظر شورای فنی نیز به عنوان نماینده سنگین وزن ایران انتخاب شد.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه ادامه داد: آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد ایران پیش از اعزام به مسابقات جهانی فرانسه از روز 22 مرداد آغاز می شود.

وی یادآوری کرد: این اردو تا 28 مرداد و در خانه کشتی شماره یک تهران ادامه خواهد یافت و ملی پوشان ایران زیرنظر کادر فنی آخرین کارهای تاکتیکی را مرور می کنند.

محبی همچنین از محمد طلایی به عنوان سرمربی و علی‌اکبر دودانگه، امیر توکلیان، عباس حاجی کناری و احسان لشگری به عنوان مربیان تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران یاد کرد.

وی در پایان گفت: رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان روزهای 31 مرداد تا چهارم شهریورماه در شهر پاریس فرانسه برگزار می‌شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار