مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به وجود ۱۷ هزار شهید ترور در سراسر کشور گفت: از این تعداد ۳۴ شهید مربوط به استان کرمانشاه است.
کد خبر: ۴۷۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ 10 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، حجت الاسلام هادی عسگری در مراسم گرامیداشت شهید آیت الله بهاءالدین محمدی عراقی و شهدای ترور که در مسجد آیت الله بروجردی کرمانشاه برگزار شد،  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۲۵ هزار شهید در سراسر ایران اظهار داشت: از این تعداد۹۸۰ شهید مربوط به استان کرمانشاه است و از ۱۷ هزار شهید ترور در سراسر کشور ۳۴ شهید در استان کرمانشاه به شهادت رسیدند.

وی افزود: منافقین کوردل در سال ۵۷ که هیچ جایگاهی در بین مردم نداشتند برای اینکه مردم را وادار به عقب نشینی کنند دست به ترورهای وحشیانه زدند.

حجت الاسلام عسگری یادآور شد: جرم امثال شهید محمدی عراقی که در ۲۰ مرداد ۶۰ با اصابت ۱۸ گلوله به شهادت رسید چیزی جز انجام تکلیف و خدمتگزاری به مردم نبود.

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان کرمانشاه در ادامه گفت: هدف از برگزاری این برنامه فقط به عنوان یک مراسم ختم نیست بلکه جهت انعکاس واقعیت ها ست تا در این روزگاری که داعش هم مسیر منافقین را در پیش گرفته مبادا آن خاطرات تلخ فراموش شود و جای شهید و جلاد و ظالم و مظلوم عوض شود.

وی با تاکید بر بارخوانی جنایات منافقین ابراز داشت: منافقین کسانی بودند که سعی کردند افراد نافع برای مردم را ترور کنند و همچنین از ۱۷ هزاز شهید ترور ۱۲ هزار زن و مرد بیگناه و بازاری را به شهادت رساندند.

حجت الاسلام عسگری اوج ترورها را مربوط به سال  ۶۰ و ۶۱ دانست و افزود: ترور آیت الله محمدی عراقی(ره)، شهادت علیرضا یوسف پور، ترور مقام معظم رهبری، شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی(ره) در این سالها اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: این استان افتخار آن را دارد که طومار منافقین را در هم پیچیده است و اجازه هیچگونه دست درازی را به آنها نداده است.

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه شهدا در دل مردم این مرز و بوم جا دارند اظهار داشت: بحمدالله امروز خواری و ذلت از آن منافقین و عزت و سربلندی از آن رهبر انقلاب و مردم شهید پرور ایران اسلامی است.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار