رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری یادواره شهدای ترور و بزرگداشت شهید آیت الله "بهاء الدین محمدی عراقی" در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۴۷۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ 09 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،عباس سروری اظهار کرد: این یادواره با حضور مسئولان کشوری و استانی،  همزمان با سالروز شهادت آیت الله محمدی عراقی،  روز 

پنج شنبه( 19 مرداد) در مسجد آیت الله بروجردی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

سروری اضافه کرد: برای سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی در این مراسم برنامه ریزی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه از شهید آیت الله محمدی عراقی به عنوان یک شخصیت انقلابی و با اخلاق  یاد کرد که از شاگردان حضرت امام (ره) بود 

و افزود: ایشان در روز بیستم مرداد  1360 توسط گروهک منافقین به شهادت رسید.

سروری اضافه کرد: قرار است در این یادواره ابعاد شخصیتی شهید آیت الله محمدی عراقی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

سروری یادآوری کرد: بیان خاطرات از سوی دوستان نزدیک شهید آیت الله محمدی عراقی، شعرخوانی و... از برنامه های این یادواره خواهد بود.

 وی ادامه داد: همچینین قرار است مراسم عصر شعری نیز عصر همین روز در محل شهادت شهید آیت الله محمدی عراقی  در مسجد اعتمادی شهر کرمانشاه برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان کرمانشاه 34 شهید ترور دارد، اظهار کرد: برگزاری یادواره های اینچنینی به جهانیان ثابت خواهد کرد که شهدای ترور قربانیان اصلی جنایات استکبار جهانی هستند.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار