مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: مدارس استان در حال آماده شدن برای بازگشایی در مهر ماه هستند.
کد خبر: ۴۷۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸ 09 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به قنل از ایسنا،سلیمان محبی ، با اشاره به آماده شدن مدارس برای بازگشایی در مهر ماه، اظهار کرد: اقدامات لازم در این خصوص از ساماندهی معلمین گرفته تا ثبت نام دانش آموزان و انجام تعمیرات جزیی مدارس در دست انجام است.

محبی با بیان اینکه ابتدای مهر ماه 35 پروژه با 156 کلاس درس جدید در اختیار دانش آموزان استان قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: برای تحویل این کلاس های درس بیش از هشت میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در استان کمبود معلم نداریم، گفت: تنها در مقطع ابتدایی ممکن است کمبودهایی وجود داشته باشد که با سازماندهی مناسب در حال رفع شدن است و تلاش می شود با آغاز سال تحصیلی جدید در مهر ماه هیچ کلاس درسی بودن معلم نباشد.

وی اضافه کرد: تمامی مدارسی که نیاز به تعمیر دارند نیز بر اساس اولویت بندی در دست تعمیر هستند و مشکلی برای تعمیر جزیی مدارس استان نداریم.

محبی تعداد مدارس استان کرمانشاه را در مجموع 4600 مدرسه اعلام کرد و افزود: پیش بینی می‌شود مهر ماه امسال حدود 320 هزار دانش آموز در استان کرمانشاه به مدرسه بروند.

محبی با اشاره به پیش بینی افزایش دو تا سه هزار نفری تعداد دانش آموزان کلاس اولی در مقایسه با سال تحصیلی گذشته، اضافه کرد: احتمالا امسال بیش از 30 هزار کلاس اولی خواهیم داشت.






منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار